»Dejstvo, da je umetniški opus Male Kline nerazumno obsežen in kvalitativno eden najbogatejših med umetnicami in umetniki njene generacije, filozofinji z izjemnim konceptualnim aparatom zagotavlja izkušnjo in analitični uvid presežne stopnje in nenazadnje kompleksno miselno jasnost.«
»V zadnjem obdobju odločilna in vplivna snovalka produkcijskega sistema in kuratorskih vsebin festivala Mesto žensk ter aktivna zagovornica vključevalnih programskih in kulturnih politik, ki zagotavljajo zasluženo vidnost umetnicam, kulturnih delavkam in ustvarjalkam, z njimi pa posredno vsem nevidnim in izključenim družbenim skupinam.«
»Preteklost in sedanjost, spopad med notranjim svetom domišljije in realnostjo zunanjega sveta. Kako deklica razlaga svet okoli sebe skozi poosebljena bitja, predmete in izmišljena bitja? Kaj ta bitja postanejo z leti, kako postanejo del odrasle identitete? Gibanje izvajalke, njena prisotnost, stari domači videoposnetki in glasba gradijo svet, v katerem postanejo vidne različne plasti preteklosti in sedanjosti, imaginarni svet in resničnost zunanjega sveta.«
»Peer Gynt je kot kompleksni dramski lik iz istoimenske dramske pesnitve postavil Ibsena na mesto vodilnih dramatikov ob koncu 19. stoletja, medtem ko se je Grieg s svojim tankočutnim nordijskim glasbenim idiomom uveljavil kot eden najznačilnejših predstavnikov romantike.«
»Sama dramaturgija je vpisana v glasbo, vanjo pa smo vključili različne zgodbe iz moje bližnje in razširjene družine, ki se vse po vrsti ukvarjajo z vprašanji smrti, konca, začetka in trpljenja.«
»Stopnja na različnih področjih človeškega življenja, ki označuje neki prelomni časovni in situacijski trenutek, od katerega dalje vrnitev v prejšnje stanje ni več mogoča oziroma se njegovim učinkom ni mogoče izogniti ali jih preprečiti.«
»Njen prispevek za formiranje preko plesa in koreografije pri mladih iz zahodne Afrike in razširjenost njenega dela, tako v domači deželi kot po svetu, jo postavljajo med avtonomne glasove, ki so najbolj vplivali na razvoj plesne umetnosti.«
»v izhodišču izhaja iz premišljevanja o poziciji umetnika kot delavca v času, ko posameznikovo identiteto morda bolj kot kadar koli definira njegova produkcijska in proizvodna vrednost«
»V razmerah in okoliščinah, ko se je zaradi pandemije politika pretvorila v koreografinjo, ko je razmaknila razdalje med telesi, preprečila dotik in ustvarila družbene partiture s telesnimi scenariji, kakršnim doslej še nismo bili priča, smo se na CoFestivalu odločili ples nastaviti 'na glas'. Zelo naglas.«
»Zdaj ko si v disciplinarnih koreografijah po mestnih ulicah znamo utelesiti delček svobode, kakor da bi udejanjali užitek v inventivnih plesnih partiturah, so nemara izpolnjeni pogoji, da lažje razumemo, kdo ali kaj so resnični ojačevalci naših glasov.«