»Nagrajena pisateljica 'v svojih strnjeno napisanih romanih za mlade odrasle daje glas iskanju smisla, identitete in resnice tako v sedanjosti kot v preteklosti. Njen temačno žareč realizem razkriva ključno vlogo časa in spomina v življenju mladih. Bolečino in tesnobo, hrepenenje in ljubezen, družbeni sloj in spol raziskuje s slogovno natančnostjo in nepristransko duhovitostjo. Z nežno intenzivnostjo Laurie Halse Anderson prikliče razpoloženja in čustva ter se nikoli ne ustraši niti najtežjih stvari.'«
»Naša ugledna gledališka in filmska ustvarjalka je pred meseci v Beogradu dobila nagrado za vlogo Sonje v predstavi Cement Beograd, pred kratkim je dobila Badjurovo nagrado za dosežke v filmu in ne tako daleč nazaj je prejela veliko priznanje za igralske dosežke v Franciji.«
»Radijski poslušalci lahko teden za tednom poslušajo njeno biografijo, ki jo bere sama in s katero razgrinja svojo krhkost, pa tudi trdoživost in radoživost, tako kot smo to lahko spremljali v njenem umetniškem ustvarjanju. Ni vloge, ki je Milena ne bi odigrala večplastno in najbolje. Ni besed, ki bi lahko opisale njeno velikansko vlogo v slovenski kulturi. In gotovo še ni rekla zadnje besede.«
»V demokraciji je tako, da vsak glasuje po svoji vesti. Prepričan sem, da večina članov stranke Gibanja Svoboda tega ne odobrava, ampak tiste, ki so dvignili roko, bo treba vprašati, zakaj so to naredili.«
»Čudovita kinematografija, scenografija in lokacije prispevajo k izjemno realističnemu občutku serije, kar je edino prav, saj temelji na resničnih dogodkih in resničnih likih – pogumnih ženskah, ki so se uprle desetletjem zatiranja in mizoginiji ter pomagale uničiti kalabrijsko mafijo.«
»Kratek v tem primeru ni sinonim za hiter: slike in risbe se pojavljajo in izginjajo v počasnem nihanju, ki mu ritem narekuje tiho življenje brez besed. Besedni komentarji bi bili odvečni, saj podobe in glasba povedo vse.«
»Sliši se pretenciozno, a gre za zelo elementarni poskus razumeti, kako delujejo naša družba, naša življenja, sistemi našega vsakdana, kot so zdravstvo, družina, religija, kako mislimo našo zgodovino, kulturo, hrano. In kako gledamo nase v stiku s tujci.«
»Ko sem razmišljal o ponudbi, da knjigo napišem, sem hotel čim bolj zlesti v čevlje tujca, na svojo domovino in vsakdanjo okolico pogledati skozi očala nekoga, ki mu ni nič, prav nič samoumevno. Zato sem se odločil knjigo napisati v nemščini. Ne predstavljate si, kako tako početje človeku odpre oči in spremeni pogled na najbolj samoumevne reči.«
»MRI je potrpežljivo zgrajena in režijsko vrhunsko izpeljana drama, ki osupne z dolgimi, natančno orkestriranimi sekvencami protimigracijskih protestov; tako avtentičnih prizorov ne bi bila sposobna zabeležiti marsikatera dokumentaristova kamera.«