»Znova je treba preveriti uveljavljeno prepričanje, da je Vermeer slikal počasi in premišljeno. Resda njegova končna dela delujejo introvertirana in kontemplativna, a njegov delovni proces je bil virtuozen in eksakten.«
»Če se je s tem mislilo na označevanje posameznih umetnikov in umetnic ob njihovih eksponatih s pridevniki, ki so bili zapisani kot prvo občutje za njihov umetniški izraz, ki pa so bili že dan po otvoritvi odstranjeni, da ne bi koga zavajali...«
»Poleg te generacije pa se dejansko solidariziramo z zaščito svobodnega in gostujočega kustosa v njegovem delovanju večina umetniških ustvarjalcev, ki smo združeni v regijskih društvih in skupaj v naši krovni organizaciji.«
»Nekatere od ptic med dolgimi poleti spijo z enim očesom, druge v kratkih presledkih, njihova telesa pa se prilagodijo tako, da daljšega spanca sploh ne potrebujejo.«
»Interakcija človeka in dreves je pogojena z željo človeka po ohranitvi lastne eksistence, vendar je zgodovina civilizacije hkrati tudi zgodovina transformacije lesenih oblik. Ko človekova potreba po ustvarjanju in oblikovanju presega utilitarnost, transcendira tudi v umetnost. Inventivnim premislekom in veščinam imanentne lastnosti lesa postajajo artefakti.«
»Vključene vsebine predstavljajo aktualno stanje Slovenije, Evrope in sveta in opozarjajo na pomembnost družbenega vpliva na ustvarjanje politik ter kritičnost javnosti do rešitev, ki jih ponujajo aktualni odločevalci.«
»Narodna galerija s programom demenca pomembno prispeva k širšemu razumevanju kulturne dediščine, nadgrajuje izobraževalno vlogo muzejev in ustvarja podporno okolje za skupnost ljudi, ki jim pešajo kognitivne sposobnosti.«
»Ne zanimajo jih usodni zgodovinski dogodki in velike osebnosti, ampak želijo s tem razstavnim projektom ponuditi vpogled v vsakdanje življenje in predstaviti nekatera protislovja družbenega sistema, ki je gradil na utopični viziji prihodnosti.«
»Odpira nova vprašanja, paradigme. To pripelje do demokracije, razmišljanja, sočutja. Zakaj ta imena, zakaj ti avtorji. Ti avtorji predstavljajo trenutno, sodobno umetniško sceno na Slovenskem.«
»Namenjene umetnikom in študentom iz sedmih likovnih akademij in univerzitetnih programov iz Benetk, Ljubljane, Dunaja in Kopra. Cilj je druženje in soočanje z mednarodnimi akterji v smeri razumevanja in podajanja smernic, ki postavljajo temelj za to, kar se bo dogajalo v prihodnosti.«
»Serija črno-belih analognih fotografij Polnoč v Mumbaju je začela nastajati v Indiji, vendar ni geografsko vezana na največje mesto na indijski podcelini, kot bi utegnili sklepati po naslovu, saj so posnetki nastajali tudi drugje po svetu. Avtorica namreč zagovarja univerzalnost motivov, ki se osvobojeni vezanosti na prostor in čas lahko pojavljajo kjerkoli in kadarkoli.«
»Sveže so, tako sveže, da bo vsak stik z našim stopalom pomenil odtis, ki bo ostal na prenekateri od njih kot zanesljiv dokaz prisotnosti tukaj, v tem prostoru, ki se bo počasi sušil in postajal trdnejši, a hkrati se bo takrat začelo tudi njegovo razkrajanje in na koncu bo ostal prah.«
»Projekt je v nenehnem nastajanju in mi smo avtoričini pomočniki, pa tudi tisti, ki se sprašujemo, ali sploh lahko stopimo v delo. Ga bomo uničili? A prav to avtorica od nas pričakuje – da se zlijemo z materialom, da interveniramo vanj s svojim lastnim zapisom in skupaj s Časom ustvarimo novo, staro, začetek pa ostaja kot zapis trenutka, spočetja na cianotipijah na galerijskih stenah.«
»Skoraj nezdružljiva motiva živahne ljubljanske alternativne scene ter osredotočenost profesorjev Akademije za likovno umetnost med njihovim vsakoletnim delovnim obhodom nas tako znova opomnita in spomnita, da ta že od nekdaj bogati in v tolerantnih družbenih sredinah tudi združuje.«