»Specifika je v tem, predvsem v odprtosti kolorita, barvitosti, v odprtosti linije, se pravi ležernosti, ki jo nosi sredozemski način življenja. Skratka svetloba je tista, ki je ključna. Kako opredeliti svetlobo? Zelo težko.«
»Vleče me monokrono slikarstvo, preprosto, revno, minimalnih barv, ampak ta monokromija nastane, ne samo v dveh barvah, ampak spodaj so različne koloristične zasnove, ki jih potem prekriješ in sevajo skozi.«
»Zame je značilno, da zapisujem neke določene trenutke. Moje delo je neki dnevnik. Ni ne vem kam treba iti ali doživeti, da prenesem to v grafiko. Na primer motiv, ki sem ga uporabil, je bil čisto navaden predal, ki sem ga odprl v pisalni mizi z vsemi stvarmi noter, in to se mi je zdelo že zanimivo, da vse skupaj obdelam grafično.«
»Zgodovinski prepih panonske ravnice zaznamuje Pomurce, da se različnih ustvarjalnih angažmajev lotevajo z nekoliko rezerviranim, preudarnim premislekom, zaradi česar mnoga umetniška dela odlikujejo večplastnost, poglobljenost in intimna izpovednost.«
»Projekt osvetljuje delovanje izbranih sodobnih 'slovenskih' arhitekturnih praks, ki so zanimive prav zaradi načina, kako se lotevajo arhitekturnih tem in nalog. Arhitekti se danes ne ukvarjajo več le z oblikovanjem lepih hiš in interierjev, nabor njihovih nalog je to prerasel. Tako so danes mediatorji med uporabniki in prostorom, skrbniki dediščine in prostorski aktivisti, ki rešujejo kompleksne organizacijske in prostorske probleme.«
»Kritična senzibilnost do perečih družbenopolitičnih tem in ideologij, ki prečijo tudi polje umetnosti in kulture, je bila vselej ključno vodilo pri delu strokovnih delavcev v Moderni galeriji, zato se od tovrstne 'neznosne lahkosti' naslavljanja in razstavljanja, kot je izkazana na razstavi Momentalmente: žive slike, odločno distanciramo.«
»Njegova razsežnost se je omejila na dvodimenzionalno ploskev ostro zašiljenih črt, v katere so se ujeli glasni vzdihi neuslišanega umetnika ter nemi molk žalosti, skrit za klovnovsko masko bolečine.«
»To je slika, ki se ti vtisne v spomin. Fotografija predstavlja tihi trenutek globalnega obračuna z zgodovino kolonializma.«
»Razstavljene fotografije ne ponazarjajo nujno mejnikov v zgodovini človeštva, temveč so ujele 'neponovljive trenutke', ki se bodo morda pozneje izkazali za zgodovinske.«