»Taka postavitev omogoča, da raziskujemo umetnikov način dela in da razumemo, kako se je motiv razvijal in se stalno spreminjal. Borčićevo delo smo tako postavili v nov kontekst in obiskovalcem omogočili novo doživetje njegovih del.«
»Morda je bolj kot slikar pomemben kot grafik, kot predstavnik ljubljanske grafične šole. S svojim grafičnim delom je nekje v 70. letih prejšnjega stoletja zaslovel s svojim znamenitim ciklom školjk. Vedno je tvorno sodeloval pri slovenski likovni umetnosti, razvijal nove ideje, sloge.«
»Kar se kaže prav v tem, da je ogromno drugih umetnikov, lokalnih umetnikov, domačinov sodelovalo z njim oziroma delalo pri njem, delalo z njim, so prijateljevali, se družili. Ta odnos je bil izjemno intenziven. Prav to želimo na neki način zdaj pokazati s to razstavo. To vpetost v okolje.«
»Leta 2003 se je pomembno okrepila z umetnikovo donacijo 40 slik, ki ji je leta 2006 dodal še 10 slik. Po umetnikovi smrti je družina del zapuščine umetnikovih del podarila KGLU-ju. Zbirka del Bogdana Borčića v KGLU-ju je tako narasla na 330 del, od tega 314 slik, 11 grafik in pet skulptur.«
»Kot svetopisemski preroki se spopadate s stvarmi, ki so včasih neprijetne; kritizirate današnje lažne mite in nove idole, njihovo prazno govorjenje, zvijače potrošništva, sheme moči.«
»Dvoje vzajemno povezanih stebrov so temelji projekta: (i) vzpostavitev pogojev za umetnike, da s pomočjo trajnostnih praks ustvarjajo tovrstno umetnost, ki spodbuja sočutni odziv do nečloveških bitij in narave ter tako učinkovito vključujejo trajnostne metode v svojo umetniško produkcijo; (ii) potreba, da umetniki in drugi delavci v kulturi tudi sami postanejo hkrati rahločutni in trdoživi posamezniki, ki so opolnomočeni za soočenje z družbeno in ekonomsko krizo po pandemiji.«
»Njihovo navdušenje nad tem medijem ni naključno, saj ga usmerja širok spekter možnosti tega medija, ki na popoln način utelešajo značilnosti sodobnega časa. Na prvem mestu sta neposrednost in vsestranskost risbe ter hitrost beleženja hipnih zamisli, izrazov in konceptov v širokem razponu od elementarne črne črte na beli podlagi, barvne in digitalne risbe pa do snovne risbe v izrezankah.«
»Risomanija govori o strastnem odnosu do risarskega medija pri generaciji 'tukaj in zdaj', je prikaz raznovrstnih možnosti, ki jih ponuja risba, od avtonomne in pripravljalne, frontalne, izrazne, slikovite, prostorske, zinske, animatorske, stripovske, snovne, ilustratorske risbe in njene izpovedne univerzalnosti.«
»Ta je pogrešana že stoletja, o njej pa ni nobenih skic ali zapisov. A to ni ustavilo raziskovalcev, ki so v raziskavi dokazali, da je na manjkajoči osrednji plošči upodobljeno Marijino kronanje, ne pa, kot je dolgo veljalo, Marije z Detetom na prestolu.«