»V današnjem času je vse hitro, vsi smo ves čas v nekem pogonu, včasih pa se moramo malo ustaviti, usesti in sprostiti, saj v teh trenutkih po mojem dosežeš več, kot če si skozi v pogonu in se ne zavedaš več, kaj delaš in zakaj.«
»Najprej sem dal stran človeško telo, ostali so samo glava in roke, pa nekaj časa le glava, potem pa je tudi glava začela dobivati neke vse bolj enostavne oblike, tako da sem se v neki točki približal abstrakciji, a sem videl, da mi tudi to ne leži povsem, zato sem sem tudi vrnil v figuraliko.«
»Videl sem, da mi ta oblika ustreza, ker jo lahko razvijam naprej, kot hiško ali neko mrežo, z očmi ali le usti ali le oči brez ust, tako da se lahko igram, da imam neko odprto polje.«
»Razstavo spremlja glasba skladatelja Simona Skalarja, s katerim Gayatri Horvat sodeluje pri svojem že prepoznavnem ustvarjalnem izrazu slikovno-glasbenega opusa.«
»To je umetnik, ki je ustvaril 45, morda 50 slik. Od teh jih poznamo 37, in ko jih je skupaj 28, imamo zabavo, za katero upaš, da bodo nanjo prišli vsi povabljeni. No, v bistvu je večina tudi prišla.«
»Vermeerja se več kot 150 let drži skrivnostnost, ki je postala del njegovega slovesa. Če povežemo vedenje o slikarjevem zasebnem življenju z njegovimi deli, mu pridemo nekoliko bližje.«
»Tovrstne izmenjalne razstave pomembno bogatijo naš razstavni program, saj pomursko publiko seznanjajo s sodobno likovno produkcijo, ki nastaja v drugih slovenskih pokrajinah, hkrati pa nam takšno vzajemno sodelovanje omogoča, da domače, pomurske avtorje, predstavimo tudi v razstaviščih izven Prekmurja.«
»Pri nobeni od njiju ne gre za aktualiziranje okoljske problematike ali za tako imenovano angažiranost. Obema je skupna estetika pred konceptom, osredotočenost na umetniško izvedbo in poudarjanje lepote ter vsega, kar je vredno ohranjati in občudovati. Namen njunega ustvarjanja ni v moraliziranju ali izpostavljanju človekovega vpliva in kapitalističnega pohlepa po okolju. Preprosto želita izpostaviti lepoto, ki nas obdaja in je neprecenljiva. Izpostavljata naravo, ki je kot taka najbolj popolna.«
»V tem prostoru pa lahko skupaj z avtorjem zremo še dlje in sežemo globlje ter skozi krajinske danosti in figuralne elemente spoznavamo zgodbe, ki spodbujene preko zunanjih dražljajev začnejo pripovedovati osebne zgodbe, razkrivati avtorjevo videnje in njegovo najbolj intimno čutenje.«