»Argumentacija je morda pikolovsko in pravniško točna, je pa seveda v naslednjih primerih povsem zgrešena: Državna volilna komisija bo morala pojasniti, kje in v čigavem interesu se lahko zaposlijo slovenski pisatelji in pesniki, vsi slikarji, dramski in filmski umetniki, ki niso zaposleni v institucijah, scenski ustvarjalci, vsi ljubiteljski ustvarjalci na vseh umetniških področjih, ki tvorijo izjemno veliko in kakovostno skupnost v slovenski družbi.«
»Ali drugače povedano: DVK je nalepil lepilni trak čez usta umetnosti in umetnikom. Nikjer nikogar, ki bi lahko vsaj kakšno črhnil v interesu tega pomembnega in številčnega dela slovenske družbe.«
»Levo ali desno enoumje bo dalo odličen rezultat na področju umetniškega ustvarjanja. Sicer pa takšna usmeritev ustreza vsakokratni oblasti, ki je v vseh različnostih vedno enaka.«
»Človek, ki se zavestno odpove, da bo postal najbrž najbogatejši človek na svetu, ker hoče pomagati prijatelju, v kapitalizmu najbrž kotira visoko na lestvici duševnih bolezni, v mojem vrednostnem sistemu pa kotira 'samo' zelo visoko. Zanimala me je ta plat.«
»Govorim v svojem in v imenu tisočih bivših dijakov SŠOF-a, kjer si desetletja učil in razdajal znanje o umetniški grafiki, ki je bila tvoja največja ljubezen, mojstrstvo in poslanstvo.«
»Odhajaš na svoje zadnje potovanje v 'Večno Svetlobo' ki si ji bil zavezan v svojih magičnih grafikah in slikah v odnosu črnine in svetlobe, večnega vprašanja življenja in smrti.«
»Ker nimava moči posekati velikana, ga bova žgečkala, da bo klecnil. Premešala bova njegove detajle, da ne bo več vedel, kaj je bilo prej in kaj potem. (...) Tudi slednje razumeva kot odlomke večje materije, ki sva jo ukradla za vas.«
»Ko sva se z Edgeom z vlakom odpravila v Kijev, sprva nisem razmišljal o Sarajevu. Toda postopoma so spomini na to oživeli. Matt Damon in Ben Affleck sta zdaj pripravila dokumentarni film o tej temi, ki povezuje napade v Sarajevu s tistimi v Kijevu.«
»Film se imenuje 'Kiss the Future', Nenad Cicin-Sain je ime režiserja. Gre tudi za vlogo, ki jo ima lahko umetnost pri navdihovanju duš ljudi, ki živijo pod takšno grožnjo.«
»Potem je prikazan še položaj ljudi v Ukrajini. Zanje še ni konec. Navdihujoče je videti, da v Ukrajini armada obsega 60 milijonov ljudi, celotno prebivalstvo je del nje. Ker vsi poznajo vrednost svobode, vsi branijo svobodo. To je najbolj junaški boj vseh časov.«