»Gledališča imajo namreč pomembno vlogo v družbi in mislimo, da je to prava tema za umetniško obdelavo. V času pandemije in po njej so se v izolaciji sprostile najnižje človeške strasti.«
»Skupaj se želimo ukvarjati s težavo nasilja nad ženskami v obdobju zaprtja javnega življenja v času pandemije, predvsem pa ozaveščati družbo, predvsem mlade, o tej težavi, ki je v porastu.«
»Ti ne bodo le dobili vpogled v ustvarjanje gledališke uprizoritve, ampak jih želimo tudi ozavestiti o težavi nasilja nad ženskami in posledično spodbujati strpnost v družbi.«
»Ta projekt je izjemen primer dobre prakse tovrstnih dejavnosti. Zato predvidevamo, da se bo to v prihodnje, če bomo le pri tem uspešni, dogajalo še pogosteje.«
»Znova je treba preveriti uveljavljeno prepričanje, da je Vermeer slikal počasi in premišljeno. Resda njegova končna dela delujejo introvertirana in kontemplativna, a njegov delovni proces je bil virtuozen in eksakten.«
»Če se je s tem mislilo na označevanje posameznih umetnikov in umetnic ob njihovih eksponatih s pridevniki, ki so bili zapisani kot prvo občutje za njihov umetniški izraz, ki pa so bili že dan po otvoritvi odstranjeni, da ne bi koga zavajali...«
»Poleg te generacije pa se dejansko solidariziramo z zaščito svobodnega in gostujočega kustosa v njegovem delovanju večina umetniških ustvarjalcev, ki smo združeni v regijskih društvih in skupaj v naši krovni organizaciji.«
»Gledal(a) sem telo. Gledal(a) sem ga večkrat – (raz)poka, se sliši kot vojna.«
»Interakcija človeka in dreves je pogojena z željo človeka po ohranitvi lastne eksistence, vendar je zgodovina civilizacije hkrati tudi zgodovina transformacije lesenih oblik. Ko človekova potreba po ustvarjanju in oblikovanju presega utilitarnost, transcendira tudi v umetnost. Inventivnim premislekom in veščinam imanentne lastnosti lesa postajajo artefakti.«