»Vlada doslej niti 'z eno črko' ni odgovorila na njihove stavkovne zahteve. To po njegovem mnenju kaže na podcenjujoč odnos vlade do zaposlenih v vzgoji in izobraževanju, opozoril pa je tudi na vladna dvojna merila pri vrednotenju dela v javnem sektorju.«
»Vlada doslej ni pripravila niti enega predloga rešitev za dvig plač v spodnji tretjini plačne lestvice. To je kršitev dogovora, zato mora vlada plačati stavko. O tem ni nobenega dvoma.«
»Kakršne koli stavke v javnem sektorju v tem predvolilnem času so zato neupravičene in bodo razumljene zgolj kot del politične kampanje v nasprotju z zakonom o volitvah. Takšne stavke tudi ne bodo plačane iz proračuna.«
»Od danes naprej ne bo mogoče več prepričljivo manipulirati z očitki o instrumentalizaciji in politizaciji Sviza, ne bodo več prepričljive diskreditacije, ki jih ženejo različna rumena medijska trobila.«
»Glede na pogojevanje zasedbe delovnih mest z znanjem italijanskega jezika, tudi za na primer tehnične in administrativne delavce, je lahko razumeti, da se italijanska manjšina kadrovsko zapira v svoj krog, saj bo uresničitev novih zakonskih zahtev glede jezikovnih kompetenc otežena zaradi pomanjkanja kadra, ki bi izpolnjeval pogoje glede znanja italijanskega jezika.«
»Povsem očitno je, da se vzporedno z zviševanjem števila obolelih na drugi strani merila za varovanje zdravja znižujejo in ožijo, kar je morda v interesu gospodarstva, nikakor pa ne v interesu obvladovanja in omejevanja širjenja epidemije ter varnosti in zdravja vseh vključenih v vzgojno-izobraževalni proces.«
»Število ur nadomeščanj odsotnih sodelavk in sodelavcev se kopiči preko vsake dopustne meje, povečuje se število dežurstev, zmeraj več je dodatnih nalog pri izvajanju ukrepov, ki jih oblast nedomišljeno in brez jasne strategije hitro spreminja.«
»Čas je, da povemo, da je dovolj. Šolstvo mora biti vodeno strokovno, odmaknjeno od dnevne politike in odprto za vse.«
»Okrepijo zahtevo za zavrnitev sprememb v sestavi svetov, ki predvsem izražajo nezaupanje do zaposlenih in radikalno povečujejo možnost politizacije delovanja vrtcev, šol in dijaških domov.«