»Vsakdo, ki prihaja v okvir sistema vzgoje in izobraževanja, ima svoj del odgovornosti – ravnatelj je odgovoren za sistemsko in organizacijsko pripravljenost, ne moremo pa pričakovati, da bo ravnatelj prevzel odgovornost za vse, stvar je tudi na posamezniku.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Želimo in pričakujemo, da se pri odločanju o ukrepih, ki naj bi pomagali zamejiti širjenje epidemije, upošteva mnenje ravnateljev, učiteljev in drugih pedagoških delavcev ter se ne sprejemajo ukrepi, ki onemogočajo uresničevanje pravic otrok in jim celo povzročajo nepopravljivo škodo.«
»Dijaki se zavedamo resnosti situacije in zmožnosti zdravstvenih kapacitet ter pomembnosti delovanja ostalih panog, predvsem gospodarstva, a se nam zdi, da se izobraževanja trenutno ne ceni dovolj in da smo srednješolci ponovno v slabšem položaju.«
»Šestošolcem, devetošolcem in dijakom zaključnih letnikov na srednjih šolah je treba povedati, da tako nacionalno preverjanje znanja kot matura oziroma zaključni izpiti bodo.«
»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Če bomo v šole sprejemali prvo triado, torej učence od 1. do 3. razreda, pomeni, da bo zelo velik del šole prazen in se bo dalo lažje zagotavljati povečano razdaljo med učenci, medtem ko v vrtcu te možnosti nimajo.«
»Želimo si, da bi te postopne ukrepe peljali čim bolj vzporedno (ko se postopno odpira gospodarstvo, da se postopno odpirata tudi naš izobraževalni in varstveni del), če pa to ne bo mogoče, pa predlagamo, da se to pelje po načinu kot do zdaj.«