»Vsaka njihova vaja postala 'vznemirljiv gledališki dogodek, poln iskrivih besedoiger, zavzetih razmišljanj o aktuanem globalnem trenutku, modrih namigov, kaj bi se dalo v tem smislu storiti, če ne gre drugače, pa z glasbo in besedo.'«
»Ker mi je ljuba, saj sem 15 let živela v Šiški in jo dobro poznam. Kar se mikro lokacije tiče, pa mi je všeč, da bo knjigarna dihala v naselju, ki je živo in utripa v dinamičnosti in pestrosti.«
»To splošno visoko raven prispelih kandidatur lahko deloma pripišemo tudi uredništvom založb, ki del selekcije opravijo že same, saj na razpis pošljejo predvsem tista dela, ki jih prepoznajo kot dovolj kakovostna.«
»Delo žirije je s tem do neke mere olajšano, seveda pa ni izbor peterice nominirancev zaradi tega nič bolj preprost; navsezadnje ni tako lahko presojati med deli, ki odražajo res pestro paleto vsebin, žanrov in zvrsti.«
»To splošno visoko raven prispelih kandidatur lahko deloma pripišemo tudi uredništvom založb, ki del selekcije opravijo že same, saj na razpis pošljejo predvsem tista dela, ki jih prepoznajo kot dovolj kakovostna.«
»Delo žirije je s tem do neke mere olajšano, seveda pa ni izbor peterice nominirancev zaradi tega nič bolj preprost; navsezadnje ni tako lahko presojati med deli, ki odražajo res pestro paleto vsebin, žanrov in zvrsti.«
»Odločitev je bila z vseh zornih kotov podrobno raziskati album Odpotovanja, ki je bil posnet na stranišču, a je že takoj po izidu marca 1974 postal zvočni totem jugoslovanske alternativne scene.«
»Našel sem še marsikaj, tudi nastop Pengova na zagrebški televiziji iz leta 1976, v film pa sem vključil še ekskluzivni intervju, ki ga je s Pengovom pred 16 leti pri njem doma posnel ljubljanski ŠODR-teater.«
»Zelo me je presenetilo, ko mi je zbiralec plošč Davor Kastelec po naključju povedal, da je v izvodu Odpotovanj, ki so bila nekdaj last Bojana Adamiča, našel vabilo na promocijski koncert ob izidu plošče.«
»Restavriranja in izdaje vinilnih Odpotovanj Tomaža Pengova smo se v ZKP-ju lotili z vso skrbnostjo, s premislekom in spoštovanjem do enega od kultnih temeljev dediščine slovenske popularne glasbe.«
»Težko je natančno pojasniti, kaj naredi Odpotovanja tako enkratna in neponovljiva. Prav gotovo vsebujejo občutja svojega časa, nemir mladosti in iskanja, ki svojega cilja sicer ne pozna, vendar ga čuti in sluti z vsem bitjem. In ta občutja so izražena s pesniškim jezikom, ki je izčiščen, varčen, hkrati pa zelo natančen. Pogosto srhljivo natančen. Je arhaičen in moderen hkrati in ravno to, da ohranja temeljne značilnosti poezije, recimo kitično obliko, pa rime oziroma asonance, vendar se vsega tega ne drži dosledno, je morda poskrbelo, da je prodrl tako globoko v zavest vsakega poslušalca. Toda hkrati je k temu treba dodati Pengovovo izjemno interpretacijo, njegov Orfejev glas, ki se brezhibno prilega besedam in njihovi zvočnosti.«