»Šola ima še mnogo drugih nalog, ki jih opravlja, in šolsko okolje nudi še toliko več stvari kot samo podajanje znanja. To pa na daljavo ne gre – ne samo v enem delu, ampak sploh ne gre. Eksperiment zapiranja šol za tako dolgo obdobje zna biti nevaren, sploh če s tako lahkoto zanemarjamo celotno sliko.«
»Otroci so doma že več kot 80 dni, brez podpore, njihove stiske in primanjkljaji v nebo vpijoči. Premier pa se krega z mediji, kdo je kaj rekel, in razpravlja o nekih imaginarnih modelih. Realizacije nobene. Nesposobnost razmišljanja in ukrepanja je pripeljala do tragedije.«
»Res žalostno, da so otroci Jerneja Pikala že več kot 80 dni brez podpore in v stiski. Kaj počne center za socialno delo? Bo potreben odvzem? Moja dva osnovnošolca pridno vsak dan delata šolo na daljavo, z vso podporo. Hvala učiteljicam. Stiska pa, ko morata z računalnika.«
»Razumemo, da je trenutna epidemiološka slika daleč od idealne, ampak takšen način dela, sploh za tako dolgo obdobje, kot ga imamo pri nas, ni več zadostna rešitev za prepreke, ki nam jih je zastavila epidemija.«
»Ministrstvo za šolstvo potrebuje vodstvo, ki se bo na temeljih izkušenj in zmožnosti obvladovanja kapacitet v izrednih kriznih razmerah sposobno spoprijeti z izzivom rigidnosti šolskega sistema in vendarle zagotoviti primerno kakovost šolanja vsem.«
»Tukaj ne vidim nobene prisile, vidim samo, da je slovenski pedagoški kader toliko izobražen in tudi tako zvest naslednik učiteljev iz preteklosti, da ve, kaj je njegova naloga v tem trenutku, in da učitelji vedo, da je to, da učijo zdravi, ključnega pomena.«
»Znotraj zavoda zdravstveno službo in imamo svoje zdravstvene delavce in izvajajo testiranje že vseskozi.«
»Malo nas tudi skrbi, kako bo to potekalo. Smo prvi, samo mi bomo začeli delati. Mi smo nekako pričakovali, da bo šla prva triada hkrati z nami, saj bi bilo lažje organizirati.«
»Zelo pozorno bomo spremljali te vrnitve, kot smo rekli, korak po koraku, že naslednji teden bo zelo pomembna informacija.«