»Pri pouku instrumenta in petja se znanje oceni najmanj trikrat v ocenjevalnem obdobju, pri pouku plesa, komorne igre in orkestra pa vsaj dvakrat.«
»Pri predmetih, za katere sta s predmetnikom določeni več kot dve uri tedensko, pa se znanje ocenjuje najmanj trikrat v šolskem letu.«
»Kar pa je seveda skregano z vsakimi strokovnimi argumenti, zdravo pametjo in predvsem nima nobene zveze s covidno situacijo in absolutno ne spada v interventni zakon.«
»Gre za absolutno nesprejemljiv predlog, ki nima ne strokovne podlage ne nikakršne povezave z ukrepi za omilitev in odpravo posledic epidemije, pomeni pa razkroj slovenskega izobraževalnega sistema.«
»Verjamem, da se bomo vsi skupaj z razumevanjem in medsebojno pomočjo znali uspešno odzvati in pomagati k izboljševanju epidemiološke slike v celotni državi ter v šolskem in vrtčevskem prostoru.«
»Ob tem je izrazila upanje, da bodo čim prej prešli na model C, ko se dejansko vračajo v šole tisti, za katere bi ravnatelji presodili, da morajo obiskovati pouk.«
»Menim, da bi bila to dobra odločitev, bi se pa lahko mogoče tudi že povedalo, kaj bo potem sledilo, da se lahko tudi starši in družine doma pripravijo na morebitno izobraževanje na daljavo.«
»Šole, ki so se že soočile z večjim številom obolelih učiteljev, so bolj naklonjene temu, da se počitnice podaljšajo, v primerjavi s šolami, v katerih teh okužb niso imeli.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Računam, da bo to sovpadalo s tednom, ko se bo podaljševal hkrati tudi odlok, povezan z našo dejavnostjo. Tako bomo skupaj z epidemiološkim, posvetovalnim delom stroke skupaj ocenili, na kakšen način vzgojno-izobraževalni proces po počitnicah peljemo dalje – ne glede na to, ali bo to potekalo fizično ali na daljavo, lahko rečem, da se pripravimo na to, da šola bo.«
»Županje in župani so tisti, ki najbolj poznajo potrebe okolja, iz katerega prihajajo starši in otroci. Na podlagi tega bodo odločili, kateri vrtci in v kolikšni obliki bodo vrtci odprti.«