»Njena skopa podoba tudi ni več priča prave stvari in izvirnika, temveč odslikava resnične pogoje svojega obstoja, 'upor in apropriacijo, konformizem ter izkoriščanje',«
»Ob odkritju Beatlov, Buldožerja in Magne Purge sem jih enega za drugim prinesel pokazat domov. Prvi so bili mami všeč, drugi že malo manj, Purge pa ni razumela. Aha! Takoj sem se je začel učiti na pamet.«
»Kostja je s svobodo svoje duše, ki ji je roka pridno sledila, čez noč spremenil socrealistično sivino študentske revije Tribuna v barvit, s humorjem in svetlobo prežarjen časopis, ki je bil angažiran ravno v svoji sproščenosti, fičfiričevstvu, posmehu velikim temam in idejam. Likovna plat časopisa je dobila prevratno mesto, Kostja je obrobne rubrike, kroniko študentskega podtalja, ki je mlade preplavilo z novo kulturo, spremenil v osrednjo temo zgodovine. Namesto revolucije smo dobili čarodeja, ki je pobarval Tribuno, namesto zunanje, policijsko vodene moči smo se z njegovo pomočjo spopadli z diktaturo domišljijske vznesenosti in ustvarjalne ekstaze. Je še kaj pomembnejšega v življenju?«
»Najraje bi videl, da bi bilo vse brez naslovov, saj lahko naslovi gledalcu odvzamejo možnost originalnega doživljanja. Iz praktičnih razlogov fotografije naslavljam, vendar se pri tem omejujem v glavnem na lokacijo in čas nastanka posnetka ali pa na minimalen suhoparen opis.«
»Ali lahko tedaj zapišemo, da je Plotajs protagonist nove antipop generacije: generacije, ki ji je hedonizem primaren in vedno navzoč ustvarjalni vzgib ter ki si zagotavlja svoje nadaljnje izhodišče za naracijo v podobah javnih idolov ter drugih fetišiziranih človeških in živalskih likov, zasebnega konvencionalnega inventarja.«
»Beer, ki ni bil nikoli zares abstrakten slikar, se je najbolj udomačil v polju figuralike in krajine, a tudi v teh ostaja pomensko dovolj odprt in metaforičen, zato nas tudi ne preseneča širok krog občinstva, ki jo s svojo univerzalno govorico dosežejo njegova dela.«
»S prodornim in brezkompromisnim slikarskim pristopom v obravnavi tematike ženskega akta vnesla v sodobno slovensko slikarstvo nekaj povsem novega, izvirnega, svežega, drugačnega in neprimerljivega s siceršnjim likovnim dogajanjem pri nas in v svetu.«
»Njen bogati ilustratorski in slikarski opus pomeni pomemben prispevek k slovenski vizualni umetnosti in zasluži našo vsestransko pozornost ter spoštovanje in primerno ovrednotenje njenega neprecenljivega dela.«
»V sodobni nacionalni likovni umetnosti so redke ustvarjalke, katerih ustvarjalni opus je v vsebinskem in tehnološkem smislu tako raznovrsten in večplasten, kot je od Mire Ličen.«
»Njena slikarska avtopoetika – ne glede na vsebinsko opredelitev – je prepoznavna po vehementno barvitem in izpovedno ekspresivno občutenem izrazu, ki je vedno blizu abstraktnega, čeprav daje slutiti figuralno izhodišče, motivno vezano na genius loci bivanjskega ambienta ali na določljivo duhovno in versko tradicijo evropskega prostora.«
»Pokaže nam, kaj se dogaja v keramiki v opusih že uveljavljenih avtoric, ki so se v svojem delu posvetile izključno temu mediju, kako keramika izziva avtorska imena, ki zlahka prehajajo med umetnostnimi zvrstmi, in katera nova imena v zadnjem času z resnih avtorskih pozicij stopajo na prizorišče. Z demokratičnim naborom recentnih in nekaj starejših del ponuja dober pregled dogajanja na področju umetniške keramike v Sloveniji.«
»Sprašujem se, kako naj podam idejo, da bolj pripadaš zelenjavnemu kraljestvu kot pa živalskemu. Nikoli prej še nisem čutil potrebe, da koga naslikam na tak način. Nenavadno je, kajne? Ampak mislim, da je pravilno. Predstavlja tebe.«
»Vertikalne, ponekod brezoblične, ponekod pa že skoraj utelešene podobe, potujejo, izginjajo (v vodi) in se prikazujejo gledalcu, ki ga v izrazito intimnem, duhovnem občutju soočajo z njegovo lastno eksistenco, preizpraševajoč osamljenost, samoto, odtujenost, vse odtenke hrepenenja in mogočega odrešenja.«