»Predvidevamo, da bi z nekim finančnim okvirom, ki ga šola lahko izbere, dosegli neko kapico, s tem bi pa tudi uravnovesili strošek za učbeniška gradiva v slovenskem šolskem prostoru.«
»Verjamem, da boste v dediščini prejšnjih generacij znali prepoznati tudi tiste vrednote oziroma civilizacijske dosežke, ki jih je vredno negovati, še več, jih neustrašno braniti. Pri tem imam v mislih poleg prispevka na tehnološkem in znanstvenem področju tudi človečnost, sočutje, prepoznavanje pomena bivanja v skupnosti in zavzemanje za mir.«
»Pomembno je za razvoj otroka, socialno vključevanje ter za zmanjšanje razvojnih in izobraževalnih neenakosti, ne nazadnje pa tudi boljšo pripravljenost na osnovno šolo kot tudi na večje možnosti za uspeh pri izobraževanju.«
»Zadnja faza prenove učnih načrtov prihaja v času, ko je sistem vzgoje in izobraževanja tudi sicer deležen korenitih sprememb za zagotavljanje kakovosti in razvoja, zato verjamem, da bomo s skupnimi napori v tem obdobju okrepili in modernizirali sistem po celotni vertikali ter ga tako dobro opremili za sodobne izzive.«
»Pogosto je pouk preveč osredotočen na vsebine, ki so pričakovane na maturi, in podrejen izpitnim zahtevam, to pa lahko omejuje razsežnosti vzgojno-izobraževalnega procesa in njegovo učinkovitost.«
»Rešitve, ki jih opredeljuje predlog sprememb zakona o maturi, temeljijo na zagotavljanju višjega nivoja znanja za tiste dijake srednjih strokovnih šol, ki bi se v 3. letniku odločili, da bi radi nadaljevali študij na univerzitetnem oziroma enovitem magistrskem študijskem programu.«