»Sem v stanju, v posebnih okoliščinah, v katerih je nekdo ali nekaj v specifičnem trenutku. Sem oblika. Sem situacija. Samo sedim poleg in pustim, da čas leti.«
»Naš namen ni, da sodimo, ampak da podajamo. Da nismo patetični v tem, kar počnemo in blago sentimentalni. Če nam to uspe, lahko pošteno, spoštljivo in dostojanstveno povemo zgodbo o Pohorskem bataljonu.«
»Naša raziskovalno-umetniška hipoteza je, da opisani format (kljub estetski dovršenosti in vsebinski primernosti predstave) zaradi širokega spektra psihofizičnih potreb najmlajših občinstev ne zmore vedno ustvariti varnega in vključujočega prostora za vse tiste najmlajše, ki tovrstnemu kodu ne morejo slediti in ki jih s tem (v določeni in pomembni fazi življenja) izloči iz prostora umetniškega udejstvovanja.«
»Integracija senzornih izkušenj in raziskovanja sveta narave ter poustvarjanje te izkušnje skozi umetniški izraz je za poglabljanje in krepitev odnosa med otrokom in odraslim – neprecenljiv.«
»Odrasli pa ob razvijanju pozornosti na otrokovo doživljanje razvija tudi svojo tankočutnost in čustveno odzivnost, ki je ključ do kreativnosti, sproščenosti in prisotnosti v vsakdanjih odnosih in predvsem odnosu do otrok.«
»V predstavi režiserja Marcena se magija besedila prepleta z magijo odra in ponuja vpogled v pogum in vztrajnost mladega protagonista, ki bo s svojo močno voljo in željo ponovno prebudil sivino zimskega časa in jo pretopil v praznično barvitost zimskega vzdušja.«
»Pomeni ta predstava 'uresničitev želje, ki jo imam, da se mi kot nacionalka ne zadovoljimo s produkcijo manjših predstav, ki so mogoče finančno bolj racionalne, ampak da ponudimo gledalcem večje predstave, zato se trudimo vsaj eno takšno predstavo na sezono tudi narediti.'«
»Prav ta družbeno določeni ideološki kontekst skupnosti, v katero se Darinka omoži, je tisto, kar ji živeti po svoje preprečuje – kjer je enotnosti preveč, bosta individualnost in avtentičnost navadno smatrana kot invazivna.«
»Interpretacija Šeligove drame naslavlja posameznika, razpetega med samosvojostjo in željo po življenju v skupnosti, ter v ospredje postavlja prav vprašanje zmožnosti živeti sebe oz. svoje telo, ne da bi posegali v življenje oz. v telo drugega, ter žrtve, ki jih odločitev za avtentičnost navsezadnje terja.«