»Temnica na enak način raziskuje lastnosti objektov iz njihove perspektive. V aktiven odnos z njimi se nato spletajo ritmizirano besedilo, ekspresivni glasbeni pasaži in glasozvočne fraze, ki ustvarjajo razmerje med minimalizmom in kakofonijo ter kontraste med atmosfero čajnega obreda in živo animacijo materiala.«
»Soočenje z Gramscijevo mislijo ni vedno enostavno, saj gre za erudita, ki 'filozofijo prakse' dojema kot celovit projekt in se mu ni pripravljen odpovedati niti za ceno prostosti. Soočenje s konformizmom, dezorientiranostjo in neangažiranostjo, ki se je tako globoko zalezla v pore sodobne družbe, pa pred nas postavlja žgoča vprašanja.«
»Včasih je samo slutnja. Brez zunanjih znakov, indicev, namigov, dokazov, vzrokov, razlogov ali pojasnil, vseeno je nekaj oprijemljivega. Nekaj nejasnega, a hkrati izrazitega.«
»Vendar, kot dodajajo, Vibracija posamezne strune ni interpretacija Lemovega literarnega dela, temveč 'z utrinki, drobci pomenov in ključnimi topikami oblikovana predstava, ki impulze romana prevaja v gibalno-scenskem okviru – skozi jezik telesa'.«
»Režijski pristop Katarine Klajn niza v sebi sklenjene posamične prizore v homogeno celoto. Tak princip ponuja bogat material in omogoča igralski prostor, ki ga oba protagonista Urška Klajn Marion in Žiga Medvešek polno in kakovostno izkoristita.«