»Ambientalno zasnovana postavitev Krhek svet povezuje razgibane prostore razstavišča z globoko izpovednimi umetniškimi deli, za katere je značilna igra kontrastov, jasna pripovednost in reinterpretacija v nov kontekst postavljenih, pogosto zavrženih predmetov.«
»En motiv je upodobil v različnih barvnih kombinacijah, kar daje pestrost, in ko iste motive v različnih barvah postavljamo drug ob drugega, dobimo andywarholovski izraz večplastnost tistega časa.«
»Čeprav so ob državni pomoči tudi dobrodelna društva in organizacije skušale lajšati usodo vojnih oškodovancev, je bil njihov položaj tako med obstojem monarhije, predvsem pa v obdobju po razpadu države, izjemno težak. Oskrba vojnih oškodovancev je bila namreč v Kraljevini SHS neenotno urejena, to pa je slovenske vdove, sirote in vojne invalide diskriminiralo v primerjavi s tistimi iz Srbije in Črne gore.«
»S sodelovanjem lahko pridemo do odličnih rezultatov in v letošnjem letu, ko naš muzej praznuje 65. obletnico obstoja, bomo sodelovali tako z znanstvenimi kot kulturnimi ustanovami, ne samo v Mariboru, ampak tudi v celotni Sloveniji in zunaj njenih meja.«
»Ker so muzeji na splošno prepoznani kot institucije, ki se ukvarjajo pretežno s premično in materialno kulturno dediščino, želimo s tokratno razstavo, ki sovpada tudi z letom, ko praznujemo 70-letnico delovanja Gorenjskega muzeja, osvetliti pomen muzeja pri ohranjanju in varovanju nesnovne kulturne dediščine na terenu.«
»A kulturna dediščina ni le to. Izrednega pomena pri razumevanju in ohranjanju kulturne dediščine so tudi njeni neotipljivi oziroma nesnovni elementi. To so različna znanja, spretnosti, šege, izročila, tudi družbeni odnosi in različna področja duhovne ustvarjalnosti, ki se prenašajo iz roda v rod.«
»Leta 2000 sva z Zmagom Lenárdičem, z videoinstalacijo 'Delaj lokalno, Misli lokalno, Prodaj globalno' sodelovala na festivalu Umetnost, kultura in socialna integracija v Glasgowu, kjer so se organizatorji pionirsko lotili vključevanja umetnosti v različna socialna okolja in integracije predvsem marginalnih skupin v družbi v umetniške in kulturne projekte.«
»Pojasniti je treba, da gre tu za knjige in revije, ki jim je potekel rok trajanja in bi tako ali tako šle na odpad. Revije, knjige, katalogi, ki jih najverjetneje nihče nikoli ni niti prelistal. Od tod tudi ime razstave Neprebrano. Splošno dejstvo je, da knjige, ki jo preberemo, po navadi ne zavržemo. Pustimo jo v knjižni zbirki, namreč zanjo smo porabili čas, nekaj življenja.«
»Zavedati se moramo, da gre iz današnjega ozira za popolnoma drugačno, recimo temu analogno oblikovanje, se pravi oblikovanje, pri katerem je bila vloga tiskarja še vedno zelo izpostavljena oziroma je bil oblikovalec tisti, ki je moral intenzivno sodelovati s tiskarji in tudi na tem področju premikati meje. Brumen je bil skozi svojo humanistično izobrazbo tudi izjemen, recimo temu umetniški erodit, ki je razumel oblikovanje, umetnost in skozi to potem izjemno dobro oblikoval sama dela, umetniške kataloge, umetniške monografije.«
»Osrednja tema razstave je problematika pretiranosti, prenasičenosti, prenapihnjenosti sodobne družbe nasploh in umetniškega sistema še posebej, kar na drugi strani spremlja pomanjkanje vsebine in sploh kakršne koli snovi v nematerialnem smislu.«