»Hibridno inštalacijo, ki je idejno povezana z vsemi sodelujočimi avtorji, zaznamuje predvsem todobnost, razmislek o tem, ali bi se moral danes posameznik bati za to, da ostane on sam in da ne varuje stvari, ki jih poseduje, ampak pravzaprav samega sebe, kajti če mu je ukradena identiteta, postane samo nekdo, brezimna številka s podpisom XX.«
»V. d. direktorice Obalnih galerij Piran Mara Ambrožič Verderber je povedala, da njegova umetnina predstavlja vesoljsko ladjo, ki 'nas potisne v neko bližnjo prihodnost, ki pa seveda ima svojo specifično težo'.«
»Ne vemo ničesar o njeni zgodovini ali za koga je bila naslikana. Bila je v zelo slabem stanju in resnično sem vesel, da je mogoče rešiti take umetnine.«
»Gre za zgodbo, katere vsebina z razstavo ali vsaj s tematiko slik nima ničesar skupnega, je pa vendarle v idejnem in likovnem pogledu pomembna, saj je čutna, emocionalna, divjaška, predvsem pa srčna in zato docela iracionalna.«
»Danes, ko smo priča tako razširjenemu pojavu digitalizacije, računalništva in virtualnega prostora, je festival, kot je MFRU, izredno aktualen, ker obravnava tisto, kar je danes pravzaprav že naš vsakdan.«
»Z uporabo izložb smo lahko zadostili vsem veljavnim ukrepom za preprečevanje širjenja virusa, hkrati so izkušnjo pozitivno opisali tudi nastopajoči, saj gre za neko novo, drugačno obliko uprizarjanja, kjer občinstvo hodi mimo in torej ne spremlja dogodka od začetka do konca, temveč le njegov del.«
»V novem spletnem okolju so bile še posebej uspešne fotografije in grafike, leta 2021 pa smo bili priča senzacionalnemu prihodu popolnoma dematerializiranih umetniških del – slavnih NFT-jev.«
»Opravičilo za modernost je umetniški dokumentarec, v katerem si komisarji, kuratorja, umetniki, delegati in obiskovalci Paviljona NSK Države v času zastavljajo vprašanja o pomenu evropske kulturno-politične dediščine, njeni preteklosti in prihodnosti.«
»Če se sodobni ljudje ne bi toliko ukvarjali z očiščevanjem sleherne možne prevare, ki prihaja od vsepovsod in od vsakogar (ki ni 'jaz'), bi morda uvideli tisto ključno družbeno prevaro, ki je kapitalizem.«
»Pozidana je v preprosti, klasicistični obliki in opremljena z manjšo plastiko, v betonskih tleh pa so vloženi imenitni, iz dvorca izvirajoči, živobarvno z eksotičnimi ptiči, rozetami ipd. poslikani tlakovci iz 2. polovice 17. stoletja, pač tisti, ki jih v svojih spominih na Dol omenja F. M. Pogačnik in so po svojem značaju v našem prostoru izjemni.«