»To ni bilo delo, o katerem bi moral gledalec razmišljati in ga poskušati dešifrirati s svojo glavo, temveč naj bi ga začutil s takšnim naravnim instinktom, kot ga uporablja zajec, ko se zakoplje in si ustvari svoj dom.«
»Trenutne krize, od podnebnih sprememb do vojnih žarišč, nas pehajo v strah in tesnobo, nelagodje ter občutek duhovne sterilnosti in intelektualne paralize, zato se brez prave orientacije utegnemo mnogokrat znajti v odtujenem svetu.«
»Namesto tega so med različnimi avtorji različnih starosti, likovnih poetik in senzibilnosti vzpostavljene dialoške povezave, zato se posamezna dela enega avtorja pojavljajo v različnih kontekstih in dialogih z deli drugih.«
»Med njima je bila velika darežljivost. Drug z drugim sta se igrala in izzivala. Warhol je dovolil, da so ga Basquiatove intervencije popolnoma prevzele in podredile njegovo delo. Ponekod je težko določiti, kje se začne en umetnik in konča drugi, kot na primer pri monumentalnih, deset metrov dolgih afriških maskah.«
»Konec koncev sta ustvarjala z ramo ob rami, v istem studiu. Njen vpliv je razviden iz Rossettijevih del, ki so nastala v času njenega življenja, še bolj pa iz tistih, ki so nastala po njeni smrti.«
»Festival Transgeneracije poskuša spodbujati različne vidike gledališke ustvarjalnosti, stališča mladih vrednotimo višje kot morebitno približevanje izvedbe profesionalnim standardom. S tem spodbujamo ne le gledališke veščine, temveč tudi zavzetost za gledališče, spoznavanje izraznih možnosti in s tem, če že ne dejavnih ustvarjalcev, vzgajamo vsaj dejavne gledalce.«
»Šlo je za samosvoj in inovativen hibrid med pop artom in op artom. Izjemna dela, v vsebinski konceptualizaciji, formatu in načinu konstrukcije celote predstavljajo presežek v domači vizualni produkciji.«
»To je bila težka odločitev, zlasti glede na pomembne dosežke projekta v zadnjih dvajsetih letih. Odločitev prav tako priznava vpliv, ki ga ima projekt na okolje, in potrebo po preučitvi, kako ga je mogoče bolj etično in trajnostno izvajati v prihodnosti.«
»Kot otroci smo na šolskih izletih pogosto hodili v muzeje in bila sem očarana, vendar sem tudi ugotovila, da me najbolj zanimajo slike in umetnine, ki odražajo mojo družino, mojo zgodovino in moje izkušnje.«
»Te pridobitve Nacionalnih galerij Škotske so mi vlile optimizem glede tega, kako se pogovori spreminjajo in kako lahko moje delo privabi nove mlade umetnike, ki iščejo nekaj, kar jih navdihuje k drugačnemu razmišljanju.«
»Umetnica v 'spominskih podobah ne upodablja zgolj bežnih trenutkov, ki so neizogibna posledica minevanja časa, temveč jih preizprašuje kot ostanek preobrazbe Jugoslavije iz socialistične države, v kateri se je rodila, v del mreže kapitalističnih demokracij v evropskem slogu, s spremljajočim prostovoljnim izbrisom in rekonstrukcijo nacionalne preteklosti.'«
»Davidov kip ima umetniško in zgodovinsko vrednost. Florida spodbuja poučevanje klasične umetnosti in ne bi prepovedala njene uporabe pri poučevanju.«