»Danes tega ne bo vnovič predlagal, saj je bil dogovor, da bo svetovalna skupina ta teden ponovno proučila njegov predlog oziroma se morda odločila celo za večje sproščanje.«
»Vse od tega datuma opozarjamo, da imamo v javnih glasbenih šolah enake, če ne celo boljše pogoje za varno izvajanje naše dejavnosti, a na naša opozorila že četrti teden zapored ni nobenega odziva.«
»Kandidati, ki se šolajo v zasebnih šolah, že tri tedne ponovno trenirajo v dvoranah. Njihovi vrstniki, ki so morali za sprejem v javno baletno šolo že kot desetletniki opraviti prvi preizkus nadarjenosti, ki se izobražujejo po izjemno podrobno izdelanem učnem načrtu in jih izobrazba v javnem programu od osnovne preko srednje šole vodi vse do poklica baletnega plesalca, pa trenirajo v svojih sobah.«
»Pomanjkanje fizičnih popravkov učitelja lahko povzroči nepopravljivo škodo učencem – od nepravilne postavitve telesa, napačne uporabe mišic, nepravilnega izvajanja korakov vse do resnih poškodb.«
»Tega se dobro zavedamo tudi v Sloveniji, kjer je izobraževanje ledvičnih bolnikov že dolgo prepoznana kot pomembna in ključni del obravnave, ki omogoča večjo kakovost bivanja, boljši izid bolezni in ustrezno izbiro nadomestnega zdravljenja, če pride do odpovedi ledvic.«
»Dnevnik Ane Frank je odlično literarno besedilo, ki s perspektive otroka predstavlja drugo svetovno vojno, v ospredju niso le Judi, ampak ljudje, ki imajo empatijo in si medsebojno pomagajo.«
»Mislim, da imamo profesorji slovenščine toliko strokovnega znanja in avtonomije, da lahko sami izbiramo nekatera besedila, ki jih vključimo v obravnavo. Učiteljem je treba pri tem zaupati, to daje našemu poučevanju neko svežino.«
»Posebej me je pritegnilo, ker imajo zelo dobre športne ekskurzije, zelo zanimivi so se mi zdeli programi mednarodnih izmenjav. Učitelji so se zelo dobro pripravili, tudi tehnično je predstavitev potekala brez težav.«
»Priprave smo začeli že dokaj zgodaj, na ta način smo poskušali podati vse informacije tudi v tem virtualnem svetu, verjamemo, da bi bilo boljše, če bi bili devetošolci v šoli, vendar smo v takšni situaciji, ko moramo tudi to predstavitev narediti na daljavo.«
»Bodoče dijake zanimajo različne informacije 'o mednarodnem sodelovanju, veliko dajo tudi na to, kakšne so vibracije na šoli, ali je vzdušje pozitivno ali nekoliko zamorjeno, zagotovo tudi praksa v podjetjih'.«
»Študenti so postavljali vprašanja, zanimali so jih vpisni pogoji, števila točk, ki jih morajo dosegati, kakšne so možnosti nadaljevanje študija in zaposlitve.«
»Vsakdo, ki prihaja v okvir sistema vzgoje in izobraževanja, ima svoj del odgovornosti – ravnatelj je odgovoren za sistemsko in organizacijsko pripravljenost, ne moremo pa pričakovati, da bo ravnatelj prevzel odgovornost za vse, stvar je tudi na posamezniku.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Želimo in pričakujemo, da se pri odločanju o ukrepih, ki naj bi pomagali zamejiti širjenje epidemije, upošteva mnenje ravnateljev, učiteljev in drugih pedagoških delavcev ter se ne sprejemajo ukrepi, ki onemogočajo uresničevanje pravic otrok in jim celo povzročajo nepopravljivo škodo.«