»Gre za hudo kršitev pravico do dostopa izobrazbe, ki ima še posebej hude posledice za tiste otroke, ki so v deprivilegiranih položajih oz. ki prihajajo iz revnih družin.«
»Nima smisla, da se teh odločitev lotevamo tako, kot so se jih že včasih naši predhodniki v preteklosti in smo potem ustvarili na tisoče mladih brez možnosti zaposlitve tako v Sloveniji kot okviru skupnega evropskega trga.«
»Vpisna mesta na javnih fakultetah ne morejo biti neka zbirka želja tistih, ki te fakultete vodijo, ampak je to strateški razvojni dokument države, ki ga je treba jemati zelo resno.«
»Težko je. Najprej ne razumeš jezika. Trudimo se, da bi se naučili čim več, ne moreš pa za vsako besedo vedeti, ali je slovnično pravilna. Za starše, ki so prišli pred kratkim, je to zelo težko.«
»Glede vsebine in postavitve ne. Pogovarjali smo se le o imenu. Predlagal sem še enega, a na koncu se nam je zdela različica edu.arh, tudi zato, ker, ko ga izrečeš, ni Edvard, ampak 'eduarh', ostane ta humoristično fonetična referenca, da je med eduarhom in Edvardom (Ravnikarjem) obstaja konotacija.«
»Produkcija ljubljanske fakultete je dobra in primerljiva z evropskimi institucijami, vprašanje pa je, ali ima kot institucija dovolj velik 'učinek' in vpliv znotraj tega prostora kot tudi v primerjavi z drugimi fakultetami za arhitekturo.«
»Če sploh hočemo spremeniti arhitekturo in usposobiti arhitekta, ki bo profiliran za iskanje rešitev na probleme in izzive, ki se pojavljajo danes, je v prvi vrsti treba spremeniti izobraževanje.«
»Eno od orodij in formatov, ki spodbujajo dialog in razvoj bodočega arhitekturnega izobraževanja, je tudi razstava v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje.«
»Ugotavljamo, da so razmere v Evropi resnično slabe, da so se mnoge naše sosede odločile, da so razmere tako slabe, da je treba z vso odgovornostjo odločati tudi o tem, kdaj se začne pouk.«
»Če sem namreč prav razumel, opozarjate, da razmere niso take, da bi omogočale odprtje vrtcev in osnovnih šol.«