»Ministrstvo priporoča, da v čim večji meri izkoristijo centre šolskih in obšolskih dejavnosti, kjer bodo ustrezno poskrbeli, da bo vse varno.«
»Vemo, da so se pojavili na trgu testi, pozvali smo ustrezne inšpekcijske službe, da jih preverijo, kajti kakovost teh testov je bistvena. To je tudi eden izmed razlogov, da smo imeli ta zamik pri našem projektu.«
»Muzeji so neke vrste laboratoriji naše družbe – mešamo stare, že preizkušene formule z novimi, iščemo poti v boljšo, strpnejšo prihodnost. Smo mesta kakovostnega preživljanja prostega časa, z novimi prijemi v muzealstvu pa tudi zelo zanimivi, zabavni, aktivni.«
»Pričakujemo, da bi testno, pilotno še v tem šolskem in študijskem letu ponudili možnost samotestiranja študentom in dijakom in se na podlagi izkušenj, ki jih bo pilot pokazal, lahko celovito in dobro pripravili za jesen.«
»To sodbo je treba izreči, ne glede na to, kakšne bodo posledice in ali bo ministrica sploh reagirala na oceno, ki jo bo dobila. Pomembno je, da se ve, kaj zaposleni v vzgoji in izobraževanju o vodenju resorja mislimo, in da to povemo na glas.«
»Mi smo v času korone, ki je pravzaprav tudi čas tega vladnega mandata, sprejeli številne tako sistemske kot tudi posebne protikoronske ukrepe, vezane na delovnopravno zakonodajo na področju vzgoje in izobraževanje.«
»Inštitut bo izobraževal vse, ki se šolajo na področju uprave, bolj bo odprt za akademski svet in raziskave, tako v Franciji kot na mednarodni ravni.«
»To smo opazili tudi v času pandemije, ko smo v Epeki izvajali učne delavnice za otroke, ki pa niso imeli ustreznih tehničnih pripomočkov niti prave podpore doma, saj starši zahtevne digitalizacije seveda niso osvojili.«
»Na zavodu imamo sicer tudi programe, kjer so Romi lahko celo prioritetno vključeni, kot so nekatera javna dela, lahko se vključijo v učne delavnice in podobno. Vendar opažamo, da tudi če se odločijo za to, velikokrat obupajo in prenehajo.«
»Pri Varuhu si prizadevamo, da se njihov glas krepi, da se njihove pravice uresničujejo. Morajo biti videni in vključeni, saj je nujno, da se prepoznajo kot pomemben del skupnosti, ki lahko prispeva k višji kakovosti življenja vseh nas.«