»V tem je pogubnost naše kulture: da je počasna. Ampak kaj mislim s počasnostjo? Počasnost kulture ni v tem, da je počasna in negibna, temveč v tem, da se obotavlja uničiti tisto, kar je staro in noče propasti samo od sebe.«
»Behramova grozljivka je precizna obsodba turške patriarhalne družbe, ki zlorablja in si podreja ženske. V svoji kritiki je dovolj dosleden, da 'odpustka' ne nameni niti svojemu protagonistu: Cemal je tako zaverovan v svojo predstavo o Zeynap in o sebi kot njenem rešitelju, da je pripravljen privoliti v nezamisljiva grozodejstva. Njegovo razumevanje 'rešitve' dekleta je samo druga oblika posedovanja. Cansu Türedi, osedlana z na prvi pogled enodimenzionalno vlogo zombija, je pravo odkritje; iz okorne klade se postopoma levi v nekaj veliko bolj ... če že ne človeškega, pa vsaj lucidnega.«
»Na Brezje smo priromali v času, ko namesto besed upanja in tolažbe donijo trobente smrti.«
»Danes kot višek naprednosti razglašajo tako imenovano prostovoljno končanje življenja. Čista neumnost. Pokojni profesor Anton Trstenjak je velikokrat poudaril, da je prvinska človekova drža skrb za življenje in da se nihče ne odloči za smrt prostovoljno.«
»Equrna je videti kot odložišče ali skladišče, kamor je nekdo izpraznil vsebino svoje kleti ali podstrešja, pa vse skupaj še malo zlepil, razbil in morda ponovno zlepil.«
»To počnem zavestno, z namenom, da bi zgradil še kompleksnejši sistem – stremim k izgradnji metasistema, v katerem je neskončno informacij, ki jih mora nato gledalec sam razbirati. Soočiti se mora z objektom, ki ga potem prepozna ali pa ne prepozna.«
»prenesel kritiko zaradi napačne odločitve slovenske vlade, da prizna palestinsko državo, kar je v nasprotju s politiko EU in stališčem večine podobno mislečih držav«
»Ko sem bila otrok, nam je na cesti zgorel avto. Iz tega otroškega spomina na avtomobile, ki vozijo mimo, je nastala Odrešitev za začetnike. Sredi kaosa in strahu mimo zgorelega avta zapelje drug avto – bleščeč, nov, z družino, ki se zdi popolna in se ne ustavi, da bi pomagala. Kdo so ti ljudje, ki se odločijo, da ne bodo ustavili? Film se zavrti okoli njih, a ne postavlja pod vprašaj le njihovih dejanj; preiskuje tudi razloge za njihove odločitve. Se bojijo soočenja s svojo lastno ranljivostjo ali gre za naučeno brezbrižnost, simptom širšega družbenega stanja?«
»Bil je neverjeten večer. Pred projekcijo se je v ekipi čutilo veselo vznemirjenje, protokol rdeče preproge nas je malo prizemljil, na projekciji pa je že med filmom postalo jasno, da bo odziv zelo pozitiven. Mislim, da je bila včerajšnja svetovna premiera Odrešitve za začetnike tukaj na Tribeci v New Yorku najlepša popotnica, ki smo si jo lahko zaželeli za film.«
»Nabito polna dvorana, ne samo da je dihala s filmom, ampak se je smejala skupaj z njim. Včasih na glas, včasih pa prav pridušeno, kot da bi v smehu gledalci hoteli izbrisati svojo identifikacijo z zgodbo. In na trenutke je dvorana bučala v nadidentifikaciji. Dbest.«
»Newyorčani smo ga še tolerirali, ko je bil zgolj še eden od grabežljivih nepremičninskih prevarantov, ki se je izdajal za živino, beden plejboj, ki se je z lažmi spravil v tabloide. Klovn ... Nihče ga ni jemal resno. Zdaj ga jemljemo resno.«
»Čeprav odločno zagovarjamo pravico vsakega Američana, da izkoristi svojo svobodo govora in se politično angažira, je očitno, da bodo nedavne odmevne aktivnosti gospoda De Nira zasenčile njegovo človekoljubno delo, ki smo se mu hoteli pokloniti. Da bi ohranili pozornost na prireditvi in dobitnikih nagrad, se gospod De Niro slovesnosti ne bo udeležil.«
»Podpiram delo NAB-ove Fundacije za voditelje in bi rad izrazil svoje spoštovanje in hvaležnost za vse, kar so in še naprej delajo za skupno dobro. Tudi v prihodnje jim želim veliko uspehov.«
»Pozabili smo zgodovinske lekcije in druge klovne, ki jih svet ni jemal resno, dokler niso postali kruti diktatorji. S Trumpom imamo zdaj drugo priložnost in nihče se ne smeji več. Zdaj je čas, da ga ustavimo, in sicer tako, da ga enkrat za vselej porazimo na volitvah.«
»Podpora predsedniku Trumpu še naprej raste, in največ, kar zmore Biden, je to, da na dan privleče odcvetelega igralca.«