»Ljubezenska zgodba o partnerju, ki je prilagojen vsem potrebam ženske, a hkrati (vsaj na prvi pogled) nima duše, je eden redkih filmov tega žanra v zadnjem času, ki mu uspe konvencije romantične komedije združiti s premislekom o sodobnem človeškem stanju.«
»Spominjam se zelo stare zgodbe, ki jo bom malo predrugačil. Nekoč je bil deček, ki je odkril zaklad. A ta zaklad je bil preveč čudovit za otroške oči, ki ga niso znale doumeti, in za otroške roke, ki ga niso znale držati. Zato je bil otrok otožen.«
»Gledamo eksplozijo komunistične revolucije, identitetne in spolne politike, razrednega boja, feminizma, zgodovinskih opolnomočenj in ekonomske emancipacije na prizorišču zakonske spalnice in kuhinje. Kot da se vsi politični boji začnejo na koži in se brutalno zarivajo in preizkušajo odpornost ženskega telesa.«
»Že prva epizoda zelo nazorno pokaže, kako različne so bile izkušnje sveta: moški so lahko, če so bili vsaj malo diskretni, uživali vso svobodo pod soncem, ženske so morale sprejeti, da je poroka vrhunec njihovih življenj.«
»Najstarejšo od Bridgertonovih hčera je namreč za najbolj želeno nevesto sezone razglasila že kraljica Charlotte, a je nato Anthonyjevo vmešavanje uničilo njen ugled.«
»Bridgerton tako prek klasične zgodbe o nesporazumih, ki bi jih razrešil že en sam iskren pogovor, prinaša novodobno sporočilo o pomenu komunikacije v partnerskih odnosih.«
»Bistvo je pravljica, fantazija, ključna postavka pa kemija med glavnima igralcema. In kemije je med Phoebe Dynevor in Regé-Jeanom Pageem na pretek: do popolnosti sta izpilila umetnost romantičnega koprnenja, ukradenih pogledov čez polno plesno dvorano, plemenitega trpljenja.«
»Vsak pevec, za katerega si kdaj slišala, je nastopal. Občinstvu me je predstavila Judy Collins, bilo je več kot tri tisoč ljudi in zdelo se je, da vedo, kdo sem, predvsem zaradi [pesmi] Suzanne.«