»Eden od številnih možnih uporab jezika v literaturi je tudi popolno prekritje poezije z elementarnimi jezikovni danostmi; ko jezik ni le sredstvo za razgrabljanje svojih netrdnih in nestalnih pomenjenj, temveč sama njegova skonstruiranost postane osnovni konstruktivizem poezije.«
»Njene zgodbe so presunljive in intelektualno zahtevne, a hkrati berljive in predvsem globoko človeške – so torej v duhu ustvarjalnosti, ki jo je s svojo občutljivostjo za človeka in svet utelešala tudi Maruša Krese.«
»Njene zgodbe so presunljive in intelektualno zahtevne, a hkrati berljive in predvsem globoko človeške – so torej v duhu ustvarjalnosti, ki jo je s svojo občutljivostjo za človeka in svet utelešala tudi Maruša Krese.«
»Pripovedno kompleksen, dinamičen in razvejan roman sklepa trilogijo o Vodnjakih, slovenski vasici, ki morilsko zgoščenost naselij, po katerih se običajno sprehaja gospodična Marple, uspešno preplete s temačnim vzdušjem skandinavskega noira.«
»Pripovedno kompleksen, dinamičen in razvejan roman sklepa trilogijo o Vodnjakih, slovenski vasici, ki morilsko zgoščenost naselij, po katerih se običajno sprehaja gospodična Marple, uspešno preplete s temačnim vzdušjem skandinavskega noira.«
»Intenziven in močan stik z občinstvom Solce gradi na podlagi neposrednosti in angažiranosti, s katerima gledalce zvabi v edinstveno in unikatno izkušnjo, ki se odvija v skupnem prostoru med odrom in avditorijem.«
»V burleskno zastavljenem uprizoritvenem kodu se vešče poslužuje raznolikih komičnih prijemov, mobilizira celovito igralsko izraznost, hkrati pa jo nadzorovano odmerja in tehnično brezhibno izpelje in tako doseže močan komični učinek.«
»Nežna in globoko človeška zgodba o odraščanju v filmu Kaj ti je deklica režiserke Urške Đukić ponuja lekcijo za vse generacije: nič ni nikoli dokončno, vsi smo nekakšno 'delo v nastajanju' – nedokončani, ne glede na to, koliko smo stari.«