»In ko gledamo slike Polone Petek in v njih prepoznavamo samosvojo in skrivnostno pokrajino, ki se razteza ob vodi, reki in morju, kjer drevesa in vodno dračje kot nežne silhuete zaokrožajo izbran motiv in določajo rob vidnega, spoznamo, da je voda dejansko vir in prinašalka življenja, simbol čistosti in obnavljanja, vir preporoda in tudi duhovnosti.«
»Za nas je zanimivo vse, kar je povezano z Gorenjko, od starih fotografij čokolade, proizvodnje ali denimo delavcev na sindikalnem izletu, do starih ovitkov čokolade, propagandnih materialov, letakov, plakatov in koledarjev.«
»Gre za spomine, ki jih je vredno ohraniti za naše zanamce, saj si ljudje že zdaj težko predstavljajo, kako je potekalo delo pred drugo svetovno vojno in tudi po njej.«
»Namesto da bi Brecelj naslednikom dopustil, da z njegovih pleč vidijo dlje, je simbolično stopil na njihova ramena in vsebinsko prevzel njihov izčiščeni prostor Soap Opere ter tako na neki način podaljšal cikel razstav Ljubljana se klanja Sloveniji s kontrastom med likovno všečnim in konceptualno zateženim.«
»Kot je še povedala Mateja Panter, so v DOS-u sicer ob bienalnih razstavah že več let nagovarjali odločevalce, predstavniki društva so nanje apelirali neposredno na sestankih in z raznimi pobudami, da bi se zgodili pozitivni premiki na področju oblikovalske stroke.«
»Razstava pa je po njenih besedah tudi svojevrsten odgovor na to, da DOS ni bil uspešen na štiriletnem programskem razpisu ministrstva za kulturo. To jim daje misliti, da njihova prizadevanja skozi vsa leta niso obrodila sadov, zato je postavitev razstave mogoče razumeti tudi kot 'zadnjo večerjo'.«
»Predsednik DOS-a Jurij Dobrila je dodal, da se sicer že več let ob vsaki razstavi znova sprašujejo, ali jim jo bo uspelo izpeljati, letošnja tudi nima zagotovljenega javnega financiranja.«
»Takšna situacija je po njegovih besedah skrb vzbujajoča z družbenega stališča, saj je dejstvo, da 'oblikovanje ne pomeni le produkcije všečnih podobic v takšni ali drugačni obliki, ampak je razvojni proces, generator razvoja in tudi gospodarskega uspeha ter skozi to samozavesti države'.«
»Dodal je, da bi moral biti DOS kot edini formalni predstavnik oblikovalske prakse upoštevan vsaj do te mere, da bi imel v državi konstantnega sogovornika.«
»Na eni strani se srečujemo s plodovi poglobljenega ateljejskega dela, na drugi pa s spontanostjo ter svežino barvne palete, uglašene na enotno tonaliteto, v katero je zajeta značilna atmosfera določene pokrajine, naselja, figuralnega prizora.«
»Kot tak lahko stoji sam zase, hkrati pa se povezuje v širši horizont njegove ustvarjalne prakse, kjer se materializirajo in družijo slikarstvo, performativnost, muzika, poezija, glas in gibljiva podoba.«
»Predvsem gre za portrete udeležencev mednarodnih srečanj PEN-a na Bledu iz 90. let preteklega stoletja in nekaj odličnih portretov slovenskih književnih ustvarjalcev, ki so večinoma nastali v 50. letih preteklega stoletja.«
»Ne osredotoča se le na določena, najfinejša dela ali na obdobje nastanka kiparskih del. Umetnika želi prikazati v celoti in s tem počastiti spomin nanj. Del razstave je posvečen celo kiparjevemu delovnemu procesu.«