»Osvetljuje povezavo med življenjem in umetnostjo tega poduhovljenega kiparja, ki je večji del kariere služil papežem.«
»Raziskuje načine, na katere en drugega dekonstruirata, vzpostavljata, definirata, preoblikujeta. Kateri so tisti dejavniki, ki te procese pogojujejo?«
»Umetnik z uporabo krhkega materiala, kot je porcelan, in grozečo globino črnega pigmenta Black 3.0. ter posameznimi motivi umetniških del ustvarja formalne in vsebinske antagonizme.«
»Najdeni predmeti, ki v umetniku vzbujajo določene pomenske asociacije, ki jih nato z raznoraznimi likovnimi tehnikami in umetniškimi strategijami predrugači in rekontekstualizira, so pogosto starejši objekti, tudi antikvitete, ki v svoji materialnosti nosijo trenutke iz zgodovine človeštva.«
»Opozorili so, da je tematika družabnega življenja del šolskega kurikula in da bi si želeli razstave, ki bi jo lahko vključili v svoj program. Muzej se je v preteklosti zavezal, da bo deloval v skladu s potrebami in željami lokalne skupnosti, zato je razstavo uvrstil v svoj letni načrt.«
»Razstava, ki jo je oblikoval Uroš Lehner, vključuje fotografije in predmete, ki jih hrani muzej. Obiskovalci se bodo ob ogledu preselili v obdobje med letoma 1900 in 1990 in se spomnili, 'kako smo se nekoč družili', napovedujejo v muzeju.«
»Znotraj tega sveta se 'vrtinčijo' njegovi različni nagibi in slikarska raziskovanja, ob katerih lahko občutimo slikarjevo svojevrstno hrepenenje po dosegljivem in večkrat tudi nedosegljivem v slikarstvu.«
»Risbo, barvne komponente, kompozicijske prvine, številne likovne dodatke, na primer letrizme, nenavadno draperijo, poudarjene poglede nastopajočih likov zna Rudi Skočir spretno povezati v učinkovite in izrazno bogate prizore, v katerih ponekod prevladujejo lirični naglasi, drugje pa spet epski, vse to pa povezuje v eno čvrsta slikarska tvarina.«
»Zasnovala je idejo sestavljanja teh majhnih kubusov v velik kubus, s katerim bi izpostavili mobilnost prostora in bi potovali na druga razstavišča. A nas je ustavila korona in so prišle v ospredje druge vsebine, kot so omejitve, svoboda, individualno, skupno in podobno.«
»Poznamo jo kot tehnološko spremembo. Toda tisto, kar smo lahko dosegli s to razstavo, je pokazati, da je imel ta prehod velik vpliv na prepričanja ljudi in na to, kako so dojemali svojo identiteto.«
»Vsi imamo občutek, da poznamo Stonehenge. Mimo njega se peljemo po avtocesti A303, ga obiščemo kot šolarji ali na ogled pripeljemo svoje otroke. Toda pogosto ne vemo veliko ali se nam zdi, da ne vemo veliko o svetu, ljudeh, ki so postavili ta spomenik, in o ljudeh, ki so se mu prišli poklonit.«
»Kultura kamene dobe, iz katere je zrasel Stonehenge, se je izpela prav z mobilnostjo ljudi, saj so priseljenci iz Evrope, ki so obdelovali kovine, prinesli družbene, tehnološke in demografske preobrazbe.«
»Beer, ki ni bil nikoli zares abstrakten slikar, se je najbolj udomačil v polju figuralike in krajine, a tudi v teh ostaja pomensko dovolj odprt in metaforičen, zato nas tudi ne preseneča širok krog občinstva, ki jo s svojo univerzalno govorico dosežejo njegova dela.«