»Narave ne posnema dobesedno, temveč svoje 'krošnje' sproščeno in intuitivno zgošča in razpušča v fino občutenem ritmu.«
»Perne zavrne idejo ustvarjanja bodisi pod krinko neiskrene bodisi nemočne družbene kritike in se posveti raziskovanju sveta skozi prepričljivo avtentično, fantazijsko ikonografijo in neprekosljivo slikarsko intuicijo.«
»Naposled tudi lasten akt neprestanega slikanja mrež s ponavljajočimi se mučno natančnimi detajli primerja z mehanično potezo robota; tudi umetnikova gesta je izrazito avtomatizirana, a mu hkrati omogoča osmisliti lastno prakso in delo.«
»Sam meni, da je osrednji razlog, da je bil kot ustvarjalec opažen, povabljen in uvrščen v ta dokument časa, predvsem ta, da je avtor 'posebne, specifične avtorske likovne govorice, realizirane senzibilnosti, ki se razlikuje od izraznosti in sporočilnosti drugih avtorjev'.«
»S prodornim in brezkompromisnim slikarskim pristopom v obravnavi tematike ženskega akta vnesla v sodobno slovensko slikarstvo nekaj povsem novega, izvirnega, svežega, drugačnega in neprimerljivega s siceršnjim likovnim dogajanjem pri nas in v svetu.«
»Njen bogati ilustratorski in slikarski opus pomeni pomemben prispevek k slovenski vizualni umetnosti in zasluži našo vsestransko pozornost ter spoštovanje in primerno ovrednotenje njenega neprecenljivega dela.«
»Ne moreš biti umetnica in viseti na velikih zabavah, to se nikoli ne bo obneslo. Del tebe mora iti globoko navznoter, jaz temu rečem 'v notranjščino jame', in če ne greš v jamo, ne boš nikoli ustvarila umetniškega dela. Če hočeš biti sposobna ustvarjati, moraš znati stopiti na noge in res videti samo sebe«
»Imela sem krasnega kirurga. V resnici je vse moje operacije opravil robot, kar je neverjetno. Mislim pa, da me je rešila ljubezen. Res verjamem, da me je tokrat rešila ljubezen, ne umetnost. Tik preden sem izvedela, da imam raka, sem se zaljubila«
»Oprostite, da vas motim, ime mi je David in hotel sem samo reči, kako zelo rad imam vaše delo. Dvignem pogled in pred mano je bil David Bowie. Rekla sem: 'Enako'. Potem sva postala prijatelja. Neverjetno je, da sem se spoprijateljila z edino osebo, katere ogromna oboževalka sem kdaj bila«
»Slikarstvo v sedanjosti se poraja z infekcijo in se nahaja v hibridnih oblikah, torej tako v zanj značilnih kot neznačilnih formah. Forme se vzpostavljajo skozi zgodovino. Vendar je slikarstvo podvrženo konstantni ekstenziji, ki ni izključno zgodovinska, še manj linearna ali zvedena na formo, in zgosti pozornost v sliki, ne zgolj kot mediju.«
»Dejstvo je, da se je obstoj slikarstva, vključno z lastno negacijo, v preteklosti konstituiral v različnih pojavnih oblikah in da so danes, v postdigitalni in postinternetni situaciji, v slikarstvu na preizkušnji ne le njegova elastičnost, temveč predvsem mehanizmi in potenciali njegove absorbne transgresije.«
»Gre za zgodbo, katere vsebina z razstavo ali vsaj s tematiko slik nima ničesar skupnega, je pa vendarle v idejnem in likovnem pogledu pomembna, saj je čutna, emocionalna, divjaška, predvsem pa srčna in zato docela iracionalna.«
»Abstrahirane krajine tu ne delujejo kot slikarski objekti. Umetniška dela predstavljajo adaptacijo na spremenjeno telo in okolje. Podobe na slikarskih nosilcih nam odpirajo vrata v dovršeno estetsko izkušnjo, ki reprezentira določeno realnost.«