»Njegova skrivnostna božanstva niso slepo zavezana nobenemu konfesionalnemu verstvu, ampak samo videnjem ali iskanju kozmičnih izvorov življenja, ki se uresničuje v skrivnostnih 'sinkretističnih' podobah, zamaknjenih v horizonte brezbrežne večnosti.«
»A umetnikova dela je po Komeljevih besedah vendar mogoče dojeti tudi kot 'prispodobo človeškega zaupanja v prihodnost, v kateri ob brezčasnih piramidah, mitičnih nestvorih in med neznanimi obredji s svojim vstajenjskim oznanilom še najbolj dominira starodavni, a neuničljivi Kristus, ki ga ponekod pridržuje kozmični faraonski Bog'.«
»Lahko ga razumemo tudi hudomušno, saj hranilnik pri večini obstaja le kot spomin na otroštvo, toda v naplavinah življenja taka gesta zadoni bolj alarmantno in izzveni kar baladno.«
»Ekspresivna abstraktno-figuralna podoba, v kateri se izraža Žitko, omogoča različna doživetja, ki pa so v razmerjih do izpopolnjenega vedenja, poglobljenega pogleda v slikarsko delo.«
»Umetnikovo delo morda stihijsko zastavljeno in izvedeno v vehementnem zagonu, vendar hote ali nehote napelje v določeno vizualno vsebino, ki ima močno sugestivno vplivnost na gledalca.«
»V gledalčevem doživetju vse precej odvisno od spominov oziroma mentalnih vzorcev, vsekakor pa so pred nami slikarske izvedbe, ki bogato zapolnijo naš doživljaj.«
»O svojih delih ne morem govoriti na način, da jih pojmujem kot 'okno', ko nam nosilec odpre pogled na iluzijo stvarnega sveta, hkrati pa tudi ne gre za za premišljevanje ideje slike kot objekta ali ekranskega slikarstva.«
»Podobe lovstva, ki v umetnikovem opusu pogosto nastopajo kot domača alegorija različnih oblasti, razmerij moči in njihove zlorabe, se v novi seriji prelevijo v dejanske podobe 'tehničnih ovir', usodnih brodolomov in ponesrečenih poskusov prečkanja Sredozemlja.«