»Sam meni, da je osrednji razlog, da je bil kot ustvarjalec opažen, povabljen in uvrščen v ta dokument časa, predvsem ta, da je avtor 'posebne, specifične avtorske likovne govorice, realizirane senzibilnosti, ki se razlikuje od izraznosti in sporočilnosti drugih avtorjev'.«
»Pogosto pozabimo na takšne vsakodnevne prostore, ki pa igrajo veliko vlogo pri sodelovanju skupnosti in ljudi iz različnih kultur, prav tako pa predstavljajo priložnost za otroke, da se lahko srečajo, igrajo in si delijo svoje ideje.«
»Rodil sem se v srcu uničenega svetovnega reda, v pokrajini v ruševinah, v družbi v ruševinah. Nisem hotel vzpostaviti novega reda. Videl sem več kot dovolj tako imenovanih redov. Prisiljen sem bil, vse postaviti pod vprašaj. Moral sem spet na novo postati 'naiven', začeti na novo. Ne premorem občutljivosti, izobrazbe ali filozofije italijanskega manierizma. Sem pa manierist v smislu, da stvari deformiram. Brutalen, naiven in gotski sem.«
»Projekt zaznamuje prečenje meja med vidnim in nevidnim, materialnim in duhovnim, ne nazadnje pa tudi med različnimi epizodami iz zgodovine umetnosti. Sam motiv stiska rok lahko v tem kontekstu razumemo tudi kot dejanje harmonije, pomenljivo gesto, ki združuje nebo in zemljo.«
»ki se poglabljajo v porozno medsebojno povezanost jezika, telesa in snovi v spreminjajočih se ekosistemih.«
»Laitinen se že od leta 2016 v delu svojega umetniškega raziskovanja in prakse dotika raziskav razmišljanja in zavedanja ne-človeških umov, še zlasti hobotnic.«
»Ljudje bi morali pogledati ta dela in pomisliti, kaj bi lahko izgubili v prihodnosti. To je ... opozorilo o tem, kaj bomo izgubili, če ne bomo ukrepali.«
»Brazilija ima jasno politiko, ki žrtvuje njen najboljši naravni vir: njen pragozd, njeno naravo. In to ni samo najboljši naravni vir Brazilije ... to je najboljši naravni vir planeta Zemlja.«
»S Clemensom J. Setzem je Nemška akademija za jezik in književnost počastila jezikovnega umetnika, ki s svojimi romani in pripovedmi vedno znova raziskuje mejne teme človeštva.«