»upodabljajo mogočnost in krhkost slehernega posameznika ter skupnosti; njihovo delo temelji na hibridnih pristopih povezovanja odrskih disciplin in viziji pluralne umetniške skupnosti, kjer različni izrazni jeziki ne predstavljajo ovire, temveč ponujajo plodna tla za nove ustvarjalne fascinacije«
»Umetniška praksa Tomaža Furlana je globoko prepredena s humornim in ironičnim odnosom do situacij, s katerimi je posameznik soočen v svojem vsakdanu in jih je v duhu časa primoran reševati po ključu optimalne učinkovitosti.«
»Izbira formata, ki je materialen, čas, ki je potreben za izdelavo, tako na neki način nasprotuje tej težnji in zaznamuje možnost izdelave oprijemljive lastne podobe, postavljene v realen prostor.«
»Kakršnokoli ustvarjanje je dejanje, vpeto tudi v akt vrednotenja, saj je vedno namenjeno ljudem, izpostavljeno navzven v širši družbeni prostor, podvrženo razumevanju ali kritiki, odobravanju ali ne odobravanju, občudovanju ali zaničevanju. Forma, kot sestavni del vsakršnega estetskega početja pa se implicitno nanaša na nekaj objektivnega, trdnega in opredeljivega.«
»Slavo je doživel že v 50. letih preteklega stoletja z opusom beneških vedut in dalmatinskih krajin, a med najpomembnejše evropske slikarje se je vpisal z opusom Nismo poslednji, pretresljivo interpretacijo zločinov v nacističnih taboriščih.«
»To bo tudi priložnost, da spregovorimo o mariborskem likovnem življenju v tridesetih letih prejšnjega stoletja, o vrhuncu, ki so ga spodbudili vizionarsko vodstvo mesta, uspešni gospodarstveniki in nacionalno zavedni podporniki umetnosti.«
»Na sledi te tradicije predstavlja delo Nit brez konca alternativno obliko pripovedništva, založništva in performansa in obrat k novim, digitalno oplemenitenim oblikam pripovedovanja zgodb.«
»Delo namreč na svojstven način na novo definira načine rabe digitalnih tehnologij, ki so lahko podaljšek in orodje za izboljšanje živega nastopa, in spodbuja nove načine umetniškega založništva, ki na novo strukturira razmerje med avtorjem, besedilom in publiko.«
»V neki drugi omari, skupni evropski omari, hranili pozitivne in napredne zamisli, skupne vrednote in žlahtno demokracijo ter da na vratih omare nikoli ne bi bilo ključavnice in ključa.«
»Ko je bil med fašistično okupacijo Ljubljane leta 1942 'brez sodbe ustreljen v Gramozni jami, smo izgubili neizprosnega in pronicljivega umetnika kritika, ki ni nikoli izgubil svojega človekoljubja', so še dodali.«
»Namen konS modula je širiti prepoznavnost delovanja mreže konS in k sodelovanju privabiti nove napredno misleče posameznike, podjetja in druge organizacije, predvsem pa izpostaviti umetniške produkcije, ki bi zmogle izkoristiti tehnološki napredek in vzpostaviti nove smernice tako imenovanega art-thinkinga.«
»To delo in njegova zgodovina ponazarjata fascinacijo nad Mono Lizo in avro Leonarda da Vincija, ki sta ju vselej imela.«
»Kaj ostane od preteklosti? Zakaj določenih stvari nikoli v življenju ne naredimo? Obstajajo različne različice preteklosti. Različne zgodovine. Različne realnosti. Različna vesolja. Različni pomeni, posrkani v permanentni Nič.«
»Serija prinaša nadvse redko motiviko avtoportretnega akta v naravi, pri čemer je fotograf z različnimi pristopi telo podal skozi prizmo notranjega razvoja, ki ga spremljajo notranji boji, ranljivost in krhkost, pa tudi občutek sprejetosti, zaupljivost in predajanje.«