»V iskanju izgubljenega jezika je zgodba o nezanesljivosti spomina. Spomina, ki nas zapušča, spomina, ki nas zavaja, spomina, ki nas razdvaja. To je zgodba o nekoč in o danes, o preteklosti, ki ji ni uspelo postati preteklost, in o sedanjosti, ki jo duši preteklost.«
»Kaj naj človek sam s sabo, ko v družbi nima več funkcije? Ko je oddelal službo, zgradil hišo, vzgojil otroke? Ko se zdi, da ga nihče več ne potrebuje? Ima sploh še svoje mesto na tem svetu? Ko ni ničesar več, kar bi moral: je takrat čas, da obupa, ali za to, da dela tisto, kar si želi? Kaj pa, če je to stvar odločitve?«
»Temu na svojstven in kreativen način dodajata še ščepec naravnanosti k uporabi naravnih materialov ter kritičnega pogleda do odnosov v sodobni družbi.«
»Tekst (oz. več njih) ni svetinja, temveč gibljiv, gnetljiv material, ki ga 'izkoriščamo' za svoje namene, da lahko spregovori o revoluciji kot taki, potrebnosti revolucije in predvsem današnjega pasivnega, egoističnega odnosa zahodnega sveta do nje.«
»Med čakanjem na predstave so se šalili, kaj bi bilo, če bi bilo. Se pravi, če bi v žiriji nekdo znorel in se ne bi strinjal z odločitvijo preostalih žirantov ter bi grozil, da odstopi; če bi se o nekom, ki so mu podelili nagrado za najboljšega igralca, tisti dan razvedelo, da je spolno nadlegoval soigralko in tako naprej. Iz teh potencialnih zgodbic je nastalo to, da so vsi menili, da bi o tem morali narediti predstavo.«
»To je komedija, v kateri ni ene čiste linije, ni enega ljubezenskega para, ampak je ena velika zmešnjava. Je kar precej parov, ki se približujejo in oddaljujejo med seboj. Veliko hrupa za nič je v resnici ta naš napor, da se prepoznamo, zbližamo, da uredimo naša čustva.«
»Vsi smo muzejska inventura. Mi ne samo, da smo umetnost, mi dihamo umetnost. Dihanje pa je izmenjava kisika in ogljikovega dioksida. Gre za daj-dam proces. Za ponudbo in povpraševanje. Trdimo torej lahko, da je dihanje propaganda kapitalizma.«
»Jaz sem se odločil, kot sem se odločil. Zdaj je, kar je ... Treba je stat' za svojimi odločitvami. Če si se odločil it' gor, moraš it' najprej dol. In obratno, najprej moraš it' gor, da lahko greš dol.«
»Tako kot Aličina čudežna dežela je tudi gledališče svet, ki ima možnost, da stvari obrača na glavo in me z drobnimi zasuki ter majhnimi presenečenji sili, da začnem razmišljati o samem sebi, o svojem mestu v svetu in o svoji identiteti.«