»Film Beg je presunljiv dokumentarec, ki zgodbo afganistanskega begunca, ki je bil prisiljen živeti z lažno identiteto, pripoveduje v mešanici animacije in arhivskih posnetkov.«
»Večina pesmi je izrazito tenkočutnih in liričnih, taki so tudi dokumentaristični prizori urbanega vsakdana, ki prehajajo v sinestrije, proti koncu zbirke pa nas v nekaj družbenoangažiranih pesmih preseneti agresiven jezik, ki ga pri Vebru nismo bili vajeni.«
»To je žlahtna komedija, inteligentna, bravurozna, ki izkorišča vse komedijske registre, a hkrati ostaja, kot je že po naslovu jasno nakazano, čehovljanska, hrepeneča, s koncem, ob katerem gledalec ne ve, ali briše solze smeha ali žalosti.«
»Njegova veličastna in pristna umetniška prezenca je tako močna in prepričljiva, da so oči občinstva uprte vanj, kjer koli se pojavi. Timon Šturbej se s širokim razponom čustev in podob ustvarjalno in pristno zlije z vsako vlogo. Njegova igra je mnogovrstna. Njegov nastop je s subtilnimi izrazi in sugestivno prisotnostjo razorožujoč, večplasten in zasvajajoč – pravo utelešenje igre.«
»Cvetka Hojnik se je odločila, da bo k temu vprašanju pristopila s skrajno reduciranimi sredstvi, s kontrastnimi barvami in s prvinskimi geometrijskimi liki ter le s temi elementi izrazila svoje pojmovanje dilem, h katerim se človeška bit vedno znova vrača.«
»Prav scena Tragedije Macbetha namreč poskrbi za to, da gledalec v zgodbi niti ne išče realizma, temveč dušo in srce te drame, ki ju z odlično igro razgalja zasedba s Frances McDormand in Denzlom Washingtonom na čelu.«
»Čeprav se zgodba odvija v nekih drugih časih, tudi znotraj samega filma ni nobenega dvoma o tem, da bi bilo razmerje med petnajstletnikom in petindvajsetletnico neprimerno.«
»Če vam je mar za Diano kot človeško bitje ali dostojanstvo kot koncept, boste ob takšni obravnavi njenega življenja tako po estetski kot po moralni plati zgroženi.«
»Videti je bil kot filmski lik, ki točno ve, kaj hoče, kakšna je njegova vloga, in vedel je, kaj hoče od nas – kako hoče, da ga vidimo. Popolnoma je nadzoroval pripoved o sebi.«
»Perne zavrne idejo ustvarjanja bodisi pod krinko neiskrene bodisi nemočne družbene kritike in se posveti raziskovanju sveta skozi prepričljivo avtentično, fantazijsko ikonografijo in neprekosljivo slikarsko intuicijo.«
»Naposled tudi lasten akt neprestanega slikanja mrež s ponavljajočimi se mučno natančnimi detajli primerja z mehanično potezo robota; tudi umetnikova gesta je izrazito avtomatizirana, a mu hkrati omogoča osmisliti lastno prakso in delo.«
»Morda je najbolj pretresljivo, da je skupaj z Gianninijem režiserka naredila iz bahača, morilca in posiljevalca lik, s katerim se je nemogoče ne poistovetiti vsaj do neke mere in občudovati njegovo zmožnost preživetja. In to povzroči vprašanje, v kakšnem svetu sploh živimo in kakšni sploh smo.«
»… pisatelj sedi v svojem jebivetrskem stolpu in znova našteva vse svoje travme, blodnje in privide. Kako nizko je padla naša največja založba, da v elitni zbirki Kondor objavi nove in nove ponovitve o avtorjevi težki mladosti, kar je njegova tržna niša. Povedati pač moramo, da smo naveličani te ene in iste zgodbe.«