»Avtoričin slog zaznamujeta verizem in pravšnja mera detajlov; kritiki jo zaradi njene jasne in realistične risbe, pa tudi zaradi same vsebine, pogosto uvrščajo med predstavnice 'magičnega realizma' v stripu.«
»Brez dobre mere samoironije bi slikarska dela lahko zgolj zrcalila klišejske podobe burne ljubezenske zgodbe, a so zahvaljujoč domiselni uravnoteženosti duhovite sentimentalnosti meditativen, dražljiv, predvsem pa bežen in bledeč vpogled v intimo med dvema osebama.«
»Res je sicer, da nam Bellocchio predstavi tudi kaotičnost razmer, v katerih je potekal sploh prvi proces proti mafiji v Italiji, kaotičnost, ki jo mestoma začini s svojskim humorjem (pregovorna jezikovna bariera med Sicilijanci in 'drugimi' Italijani), a njegova osredotočenost je namenjena predvsem Buscetti in razlogom, ki so ga pripeljali do tega, da je postal tisti 'prvi.'«
»Ob njegovem eruptivnem monologu je sapo vzelo tudi gledalcu; ta se v gledališču tokrat ni znašel, da bi vsaj malo pozabil na breme lastnega vsakdanjika. Zaradi igralske bravuroznosti Mateja Puca ga je lahko s kom tudi delil.«
»Avtor z izjemno tenkočutnostjo izrisuje in izpisuje atmosfero premnogim od nas znane življenjske prelomnice ter jo umešča v širše okolje in družbeno problematiko, do katere je v svojem delu odprt in kritičen.«
»Morda bodo večji poznavalci glasbe pomanjkljivosti našli tudi tukaj, a za vse, ki smo v poznavanju džeza zgolj laiki, The Eddy predstavlja predvsem harmonično združitev melodije in zgodbe, kakršne v 'glasbenih' filmih ne boste našli skoraj nikoli.«