»Zanimivo. Pa tudi kritika pri tem ne zaostaja, saj po navadi izpostavi vsaj to, da ima film, kljub pretirani in malce nerodni rabi računalniško ustvarjene podobe, primarno še vedno 'analogno' srce.«
»Zastrašujoča, a upanja polna slikanica predstavlja utopijo, ki jo potrebujejo tako mladi kot stari. Upanje, ki je pomembno v času, ko so se ideali, ki smo jih zagovarjali, porušili in se pogosto izkrivili v nasprotje, ko smo jih preizkusili v resničnem življenju. V resnici bi bilo lahko na zemlji vse drugače. Sanje nam lahko dajo moč.«
»Mojstrsko napisana, napeta, večplastna zgodba, ki nagovarja prednajstnike, je sicer trdno zasidrana v današnjem času, a se vešče giblje tudi v območju mitskega.«
»Za številne obiskovalce njegovih koncertov ni dvoma: Kralj Čačka je nekronani vladar glasbe, ki jo je težko uvrstiti v kakšno kategorijo. Njegov navdih se skriva med najglobljimi čustvi in umetnostjo igranja, med nočjo v zakajenem baru in jutrom, ki vse spremeni, med glasbo potujočih trubadurjev in prefinjenimi džezovskimi melodijami.«
»Končni videz filma je boljši, kot so obetali prvi napovedniki, a nihče ne bo trdil, da na bližnjem posnetku 'mladega De Nira' ni nečesa gumijastega, neživljenjskega, nenaravnega ...«
»Prevarantski snubec de la Brive tako ni zgolj bolj ali manj tipizirani fičfirič rahlo omejene omike in pameti, temveč tudi ironični komentar igre videzov finančnega kapitalizma; skozi zagrenjenega ter malodušnega Marjana se pod povrhnjico še ene zavožene eksistence več postopno razkrivajo plasti, ki ne postavijo v novo luč le samega lika, ampak zahtevajo tudi premislek naših temeljnih vrednot; in ko (se) Henigman igra boleče naivnega Orgona, ne izkazuje samo svoje nadarjenosti za komične karakterje, marveč tudi za oblikovanje barvitih fresk slehernikov, ujetih v svojo čustveno resničnost.«
»To klasično logiko, znanost in z njo analitičen odnos do poezije je kritično ovrednotil in pretresel tudi Brane Senegačnik ter se obregnil ob velike, poučene bralce in govori predvsem z vidika pesnika, in ne toliko znanstvenika.«
»To je poezija življenja, nabita z vsem, od nepopisnega vitalizma do intimne stiske minevanja. Toda njegov pesniški svet je življenje, radost v življenju, z razkošno občutljivostjo za vse, kar se dotika človeka in njegove eksistence v družbi. V njegovi poeziji z vsemi registri zveni realno življenje.«
»Nagajivo, zbadljivo in puščičasto zna razgrajati po umetniški sceni, sproščeno in drzno verzificira radožive izzive v življenju, a nikoli ne popusti v svoji pokončni drži, ko razkriva sebe in družbo.«
»Kdo bi se vendar ne navduševal nad vizionarskim pesnikom, ki je že sredi sedemdesetih let vedel, česar številni nočejo vedeti še danes, in ki je s svojimi besedili in s svojim življenjskim zgledom napovedoval, in to avant la lettre, globoko ponotranjena etos in prakso, ki ju od nas terja naša lastna prihodnost?!«