»Igralec je z jasnostjo in obvladovanim ustvarjalnim zanosom neprenehoma podpiral celotno uprizoritev, jo osmišljal ter občutno povzdigoval na še višjo raven.«
»ohraniti preciznost in privlačnost avtoričinega pisanja in ga kljub zahtevnim pasusom, ki segajo na področja filozofije in klasične filologije, preliti v tekočo in plastično slovenščino«
»skrbno, natančno, s številnimi navedki, citati in opombami pojasnjuje in podaja kulturne kontekste, hkrati pa s svojo upovedovalno virtuoznostjo prenaša bralcem v največji meri tako okuse, barve kot užitek jezika, vključujoč pri tem tudi domišljeno novotvorbo besed, kjer je to potrebno«
»Unavzočiti se, trikotiti željo«
»Mesta so stičišča tokov, prostora in življenja. Javni prostor je osnovna kvaliteta in dobrina mestnega. Javno se meri v dostopnosti in prehodnosti javnega pritličja, pestrosti programa, v povezavi grajenega in zelenega ter v zdravju skupnosti kot celote. Te ključne mestotvorne komponente si je v svoji zasnovi ljubljanskih Križank zamislil Jože Plečnik.«
»S svojim večdesetletnim delom je resnično dokazal, da se da enovito združiti primorski kulturni prostor in s tem slovenskega. Umetnik je živ dokaz povezovanja, saj je nastopal in delal tako v Benečiji, na Goriškem, Tržaškem in Koprskem, presegal je ideološke in strankarske jezove, bil vse življenje predan gledališkemu artizmu, slovenski besedi in utrjevanju dostojanstva slovenskega človeka.«
»Po branju Arlana pod preprogo se zdi, da preudarna, natančna dikcija zgodbe noče biti izpisana v slogu žanra feel good, ampak vabi na drugo miselno pot, mladega bralca poskuša napotiti k postavljanju vprašanj o svetu, ki se od klasičnega pravljičnega sveta pomembno razlikuje.«
»Tudi soočanje z velikimi, včasih napornimi temami in izzivi, ima lahko srečen konec, zapolnjen z veseljem, sprejemanjem različnosti, prijateljstvom in ljubeznijo.«
»Še zlasti inventiven pa je s pripovedmi osebnih zgodb, ki z okusom, mero in žanrsko distanco presegajo podajanje osebne izkušnje ter ustvarjajo prepričljive in pretresljive gledališke trenutke.«
»Zamrzovanje je igra o igri, drama v drami, tako kot Pirandellovih Šest oseb išče avtorja, hkrati pa je umetelno in neizprosno izpisana parafraza ali svobodna dramska oziroma postdramska obdelava Andersenove pravljice Deklica z vžigalicami.«
»Njen osebni espri in neusahljiva življenjska energija v povezavi z bogatim znanjem, izkušnjami in izjemno tankočutnostjo nista zaznamovala samo njenih vlog in predstav, ampak sta bila vodilo in vzor vsakemu kolegu, ki je imel kdaj priložnost sodelovati z njo. V naš spomin se ne bo zapisala le kot velemojstrica igre, ampak tudi kot velik, velikodušen človek.«