»S tem je 'samo' občutkom odtujenosti na individualni ravni dodal še vedno bolj pereč družbeni problem poseganja v zasebnost vsakega posameznika.«
»Vsako izmed umetniških del na razstavi na lasten način prestopa vsakdanje norme, pa naj gre za verske podobe, bolezen, politiko, kapitalizem, svet umetnosti, neoliberalizem, način življenja ali razumevanje lastne identitete.«
»Kažejo nam podobe, ki so že v nas, razmisleke o stvareh, o katerih včasih ne zmoremo spregovoriti niti z najbližjimi. Odpirajo poti v razmislek, doživetje, svet pogledajo z drugega zornega kota. Tu je prava, še nekapitalizirana kreativnost, prostor svobode pogleda, mišljenja in upodobljenja. Kako bi kot družba lahko dopustili, da ta kraj izgublja vrednost, ko pa je temelj našega obstoja kot človeških bitij?«
»V času, ko so majhna ameriška podjetja trpela zaradi pandemije covida-19, je Klasinc skušal priti do denarja s prevaro. Njegove načrte smo ustavili in zdaj bo odgovarjal za svoje domnevne predrzne laži.«
»Posojila, ki jih je med pandemijo dajala uprava za drobno gospodarstvo, so bila namenjena pomoči podjetjem zaradi pandemije. Vedno znova pa vidimo primere zlorabe tega programa. Preiskali bomo vse in tisti, ki so program zlorabljali za osebno korist, bodo odgovarjali.«
»Dokazi kažejo, da je C. D. zavestno in večkrat tvegal, da bo kateri od teh posameznikov v določenem trenutku razkril njegovo resnično identiteto na način, ki bi tej identiteti prinesel pozornost širše javnosti.«
»Kako je bilo z mešano vlaško-makedonsko-slovensko identiteto odraščati v Krškem? ... Postala sem ponosna na nekatere lepe reči, moja identiteta pa je hibrid različnih dejavnikov, različnih okolij, to lahko samo povzdigujem, sprejmem in grem naprej.«
»Ta uspeh me je zelo presenetil, jaz nisem človek, ki veliko da na nagrade ali stvari, ki bi jih izražali v številkah. Veliko več mi pomeni odziv gledalcev in poslušalcev.«
»Film govori o novodobnih 'virdžinah', ki sem jih postavila v neko urbano okolje, govori o ženski identiteti na našem območju, in miksu med Slovenci in drugo generacijo priseljencev iz republik nekdanje Jugoslavije, o transrodnosti, govori tudi o nasilju; v bistvu je osebna zgodba vseh nas ustvarjalcev filma.«
»Moj dedek je bil zelo postaven moški, kot vsi Gucciji – zelo visok, modrih oči in izjemno eleganten. Igra ga pa Al Pacino, ki že sam po sebi ni visok, na tej fotografiji pa je videti naravnost pritlikav, debel, z zalisci, res grd. Sramotno, ker mu res prav nič ni podoben.«
»Govorim v imenu celotne družine. Kradejo identiteto naše družine, da bi se finančno okoristili, da bi še dodatno bogatili hollywoodski sistem ... Naša družina ima identiteto, zasebnost. Lahko razpravljamo o vsem, a obstaja meja, ki se ne bi smela prečkati.«
»Tako kot obleke, ki jih nosimo, so naši spletni profili postali nosilci naših identitet. Čuvaji institucij, držav in organizacij pa te spletne identitete čedalje bolj uporabljajo za to, da bi preverili, ali smo vredni vstopa vanje.«