»Meni je dramatika všeč, sploh izbira letošnjih del. Torej, dve Antigoni, ki ju lahko lepo primerjamo, saj je med njima veliko razlik in podobnosti, o katerih lahko pišemo v eseju. Zanimivi sta tudi drugi dve deli, v vseh pa je pomembna vloga ženske na odru sveta, kar je zelo dobra tema.«
»Pokroviteljski odnos moških do žensk se v delih izraža na drugačen način. V Antigonah se odvija v javni sferi, drugje pa se dogaja v zasebni sferi. Zdi se mi, da ta odnos izražajo s tem, da žensk ne slišijo, na njih gledajo zviška.«
»Upor v intimnem svetu pa bo sprožil neke spremembe tudi v družbenem okolju. To v bistvu velja za vse štiri literarne junakinje.«
»Njen vpliv, njene vrednote so najširše. Tudi Nora je pomembna z vidika emancipacije in enakopravnosti žensk, a Antigonina moralna načela, ki v ospredje postavljajo ljubezen, človečnost in to, da človek ne sledi nekim zunanjim normam, temveč samemu sebi, dosegajo ne le žensk, temveč vse ljudi.«
»Prepričani smo, da bo ta način točkovanja dobro vplival na dijake in tudi ne nazadnje na njihove ocene. Gre namreč za to, da jezikovnih in slogovnih in tudi zgradbenih napak ne štejemo direktno.«
»Na naši šoli se je udeležilo pisanja NPZ 120 učencev iz treh šestih in dveh devetih oddelkov. Na koncu so bili zadovoljni, učenci so povedali, da testi niso bili prezahtevni.«
»Nesprejemljiva je večkrat izrečena utemeljitev vsakoletnih izborov tematskega sklopa, ki je osnova za pisanje gimnazijskega maturitetnega eseja, da iz celotnega korpusa besedil avtoric ni mogoče izbrati takih, ki bi bila v didaktičnem smislu primerna za obravnavo v učilnici.«
»Poučevanje književnosti brez vključevanja avtoric je zavajajoče in napačno. Ustvarja vtis, kot da so kakovostna literarna besedila ustvarili le avtorji. V sodobni demokratični družbi je tak pouk nesprejemljiv.«
»Obe knjigi so mi že prej priporočili starši, a se nisem kaj preveč zmenil za to. Ko sta postali maturitetno čtivo, sem najprej pomisli na to, da če sta obvezni, ne moreta biti dobri. A sta mi bili na koncu kar všeč.«
»Pripravljamo se na nekak prilagojen tip razpravljalnega eseja, pa takih navodil sploh še nismo videli. V teoriji govorimo o nekem odprtem, izbirnem tipu navodil in lahko si samo mislimo, kako bo to videti.«
»Najprej je treba natančno prebrati navodila. Zelo pomembno je, da se držimo navodil in tudi kakršno koli odhajanje od te rdeče glavne črte nam ne prinaša nekih dodatnih točk in dodatnih bonusov.«