»Morda upravičeno velja za najvplivnejšega slikarja klasičnega modernizma na slikarstvo zadnjih desetletij.«
»Izrazita prostorska komponenta, zvočno-vizualna asociativnost in pomenska navezanost.«
»Art Stays spada med najpomembnejše festivale sodobne umetnosti v Sloveniji in širši regiji.«
»Konec šestdesetih let 20. stoletja je živel v Massachusettsu mlad fant David Nez, ki je vzel v roke globus in ga zavrtel. Njegov prst se je ustavil na Ljubljani, zato je spakiral kovčke in priletel v Ljubljano.«
»Veduta ni samo pogled na del krajine, običajno kultivirane ali pozidane, temveč mislimo s to besedo tudi na sliko, na kateri so natančno, stvarno upodobljeni mesto in krajina ali njuni deli, vidni z izbrane točke. V širšem pomenu se termin uporablja za vsa tovrstna likovna dela, v ožjem pa predvsem za dela v grafični tehniki.«
»Je premislek o ideji in realnih zagatah t. i. klasične družine, v kateri se zrcalijo stereotipi heteroseksualnega partnerstva in s tem povezane igre ženskosti, moškosti in starševskih vlog.«
»Morale so prečiti prenekatero oviro, da so vzpostavile svoj prostor pod soncem, pa ne le vzpostavile, ampak so ga dobesedno zavzele.«
»Prodorno razlago družbene realnosti soočata z interpretacijo kompleksnih znanstvenih in filozofskih spoznanj, dramo svetovnih konfliktov z intimnimi pretresi, podobe sovraštva in zla s podobami empatije in ljubezni.«
»Kronološko zaporedje knjige in razstave je relativno in spremenljivo, pripoved teče v hkratnih divergentnih smereh, vsaka razstavljena likovna podoba pa lahko namiguje na nekaj povsem drugega.«
»Preudarna postavitev del s premislekom o specifikah galerije in njene neposredne okolice tvori premišljeno celoto, gledalce spodbuja k razumevanju onkraj estetskega in jih želi usmeriti k razmisleku o vprašanju dostopnosti in namembnosti galerijskih prostorov.«
»Do potankosti premišljeni in mojstrsko izvedeni estetski kiparski izdelki so namreč hkrati tudi podporne skulpture, umetnica pa nam s sugestivnimi detajli prišepetava možne načine njihove uporabe.«
»Ne gre za pozive k neodgovorni ali pa morda pretirano angažirani uporabi razstavnih eksponatov, temveč umetnica skozi subtilne geste in rušenje ustaljenih kodov galerijskih navad v zvezi z motrenjem umetniških del predlaga drugačne poglede in širše razumevanje vloge in naloge prostorov umetnosti ter njihove družbene odgovornosti.«
»Naredil sem izbor del, ki zdaj potuje po slovenskih knjižnicah in galerijah. V ta izbor so vključeni vsi, ki se trenutno ukvarjajo s slikanjem in fotografiranjem.«
»Število slabovidnih in slepih umetnikov se nenehno spreminja glede na to, da se jim vid slabša. Trenutno v Sloveniji ustvarja 25 slepih in slabovidnih slikarjev in fotografov.«