»Ali se s pomočjo 'digitalne samoobrambe' lahko upremo zlorabi osebnih podatkov, ali nam, tako kot Winstonu Smithu v Orwellovem svetu, preprosto ni več pomoči?«
»Poskušajo v predstavi soočiti dva vidika: ujetost v svet, ki se 'samo prilagaja in predaja nekemu narativu kapitala', medtem ko 'živi svet okrog nas vedno znova izgublja, s tem, ko izgublja narava, pa na neki način izgubljamo tudi mi'.«
»Obstajala je struktura, ki je omogočala določenim ljudem, da s srbskih položajev nad Sarajevom za plačilo streljajo na prebivalce obleganega mesta. Prišli smo do določene točke vednosti, od tu naprej lahko slutimo, ne moremo pa kategorično ničesar trditi.«
»Film daje gledalcu slutiti absolutno zlo, ki se skriva pod maskami človeškosti, in hkrati prinaša uvid v usode tistih, ki so jim krogle ostrostrelcev za vedno spremenile življenje. Skupaj z njihovim trpljenjem približa gledalcu tudi njihovo modrost in moč volje do življenja.«
»To je obenem čas vzponov fašizmov, totalitarnih sistemov in populističnih avtoritarnih vodij, ki so znali izkoristiti brezup množic in jim ponudili privlačne in obenem pogubne rešitve iz takšnega položaja.«
»Vseeno pa ni potrebe po razstavljanju portretiranca kot cirkuškega spektakla, po zavestnih vizualnih vzporednicah s sopihajočo morsko živaljo, po iskanju pošastnosti, po siljenju gledalcev (in nekaterih likov) k priznanju, kako 'ostuden' se jim zdi.«
»Direktor fotografije je bil avtorjev stalni sodelavec Matthew Libatique, ki film prežame z umazanimi odtenki rjave, kar bi se dalo povezati z ozračjem potujočih cirkusov 19. stoletja.«
»Mislim, da se nahajamo v trenutku, ko ne vemo, ali bo zmagala iracionalnost ali zdrava pamet. To je zgodba o izginotju demokracije. O poskusu nekega vladarja, da bi uredil državo, da bi poiskal razloge razpadanja in gnilobe. Ki slavno propade. Za dolgo dolgo časa. Bitka med racionalnim in iracionalnim principom.«
»Kratki film je včasih nekakšen napovednik za celovečerec, v primeru mоjega najnovejšega filma pa je bilo ravno nasprotno.«
»Delal sem z ekipo piscev. Imeli smo veliko idej. Eno od idej smo na vsak način poskušali pospraviti v škatlo, a nikoli ni povsem ustrezala. Zato sem si na določeni točki rekel: preprosto bom dokončal ta scenarij in videl, ali je film. Sem. In je delovalo, in sicer na 130 straneh. Zdela se mi je odlična zgodba. To je hudičevo branje branje, sem bil prepričan.«
»Manjkal je eden od tistih ključnih elementov pri nadaljevanjih, to je, da ni šel dovolj v nepričakovano. Prav tako se ni dovolj poigral s pravili Avatarja, ki naj bi nas povezal s sanjskim svetom, tistim, ki ima duhovno komponento, ki je ne moremo niti povsem kvantificirati z besedami. Odkljukal je vse druge kvadratke, tega pa ne.«