»Kot se je nehvaležno lotiti projekta, ki je nekako poslovilno delo nekoga, pa me je v bistvu na neki način to postavilo kot režiserja v udoben položaj. Že na začetku je bilo zelo jasno, da ne gre za moj avtorski projekt, ampak da je to prevsem Markova predstava.«
»Dejstvo, da bo Prstan v Bayreuthu v celoti uprizorjen v enem samem tednu, nam daje priložnost, da prikažemo družinski ep v štiridelnem serijskem formatu in spremljamo like v njihovih okoliščinah skozi čas. Od kod prihajajo? Kam gredo?«
»Projektno raziskujemo te male trenutke, v katerih naše duše trepetajo, hrepenijo po bližini, po stiku, po drugem, hkrati pa nam zaradi nekih smrtnih paradoksov, lastnih egov, pritiskov kapitala, pritiskov celotnega družbenopolitičnega ustroja samim ne uspe izstopiti iz paradoksov, ki nas osamljujejo.«
»Ta prispodoba nas vrne v otroštvo ali k drugi prijetni izkušnji in v povezavi z idejo, ki sem jo našel v Donizettijevem glasbenem delu, si to lahko privoščimo. Mislim, da je tudi skladatelj imel v mislih nekaj takega. To je opera za občinstvo.«
»Wenders bo tokrat v film prelil Dahlovo zgodbo o 'hazarderju', ki mu je uspelo z meditacijo ugotoviti, kakšne karte ima njegov nasprotnik, denar od zmag pa je pozneje porabil za odpiranje sirotišnic.«