»Z globoko žalostjo in ogorčenostjo sporočamo porušenje glavne stavbe Darba 1718, zgodovinske znamenitosti Kaira, ki je služila kot zatočišče za umetnike in rokodelce vseh vrst, brez predhodnega obvestila ali nadomestila.«
»Več kot le opeka in malta ... Bil je svetilnik upanja in navdiha za nešteto mladih Egipčanov, ki so sanjali o prihodnosti, v kateri lahko umetnost uspeva.«
»Program obravnava kategorije časovnosti, prostorskosti in telesnosti kot elementarne značilnosti performansa in izvedbenih praks, ki zarezujejo v sodobno družbenopolitično tkivo, pa vendar bo vsak njegov del osredinjen na eno izmed osnovnih kategorij.«
»Tako januarski sklop zaznamujejo dela, ki se na različne načine dotikajo pojma ČASA, majski sklop bo posvečen pojmu PROSTORA in novembrski TELESU, vprašanjem prisotnosti in telesnosti.«
»Z naslovom razstave apliciramo na idejo, kako umetniki s pomočjo natančno zasnovanih struktur gradijo svoja likovna dela, s katerimi ustvarjajo različne iluzije prostorov, dimenzij in vtisov resničnosti. Pri tem si pomagajo z geometrijsko abstrakcijo, različnimi perspektivami ali zgolj iščejo tretjo dimenzijo.«
»Umetnica nam s svojimi deli, iz katerih sta razvidni nagnjenost h geometričnosti in materiji, s pomočjo rje, chiaroscurov in simbolnih oblik predstavlja usedine zgodovine ter spominov, pa tudi možne sugestije prihodnosti.«
»Analizira ga skozi oči sprehajalca, ki se v določen kraj vrača in ga raziskuje skozi množico arhitekturnih posebnosti, geometrijskih struktur ali ornamentov.«
»Posamezne zgoščene detajle kompozicijsko sestavlja s ponavljajočimi se geometrijskimi elementi v prostorsko zaokrožene panoramske ali vedutne celote, hkrati pa se spogleduje z ustvarjanjem prostora, pri čemer združuje in lomi več perspektiv in pogledov na enem mestu.«
»Sem v stanju, v posebnih okoliščinah, v katerih je nekdo ali nekaj v specifičnem trenutku. Sem oblika. Sem situacija. Samo sedim poleg in pustim, da čas leti.«
»Njegova dela, kot sta portreta prof. Zoreta Janžekoviča in Gregorja Einspielerja, sledijo normam rimskega psihološkega portreta in so skladna z normami evropskega kiparstva zadnjih 2500 let.«
»Letošnji program je skozi poslanstvo muzeja uravnotežen skozi predstavljanje domače kulturne dediščine in sodobne umetnosti ter njeno soočenje z mednarodnim prostorom.«