»To je tip podobe, ki se ti vžge v spomin. Spodbudi neke vrste senzorično reakcijo. Skoraj lahko slišim tišino na tej fotografiji, spokojen trenutek globalnega obračuna z zgodovino kolonizacije, ne samo v Kanadi, temveč po vsem svetu.«
»Predvidevam, da smo tako prišli do poosebljenja nekaterih otrok, ki so hodili v te šole in se niso nikoli vrnili domov. Ob cesti so tudi ti majhni križi. In takoj sem vedela, da želim fotografirati niz teh križev s temi majhnimi otroškimi oblačili, ki visijo na njih, da bi se spomnili in se poklonili tem otrokom ter jih naredili vidne na način, kot že dolgo niso bili.«
»Malinam je iskreno žal za diagnosticirano stanje #BruceaWillisa. Morda to pojasni, zakaj se je hotel leta 2021 udarno posloviti. Naše najlepše želje Bruceu in družini.«
»Kot sva pred časom omenila, se olajševalne okoliščine nanašajo tudi na Shelley Duvall v Sijanju. Na dan so prišle informacije, da je na njen nastop v Sijanju vplivalo to, kako je z njo v času produkcije ravnal Stanley Kubrick. Ob tej priložnosti bi radi umaknili tudi to nominacijo.«
»Skrivnostni svet podob Eve Lindström se nenehno spreminja. Drevesa se selijo v tujino, psi dobijo ogromne razsežnosti, predmeti izginjajo in se nenadoma znova pojavijo. S hitrimi potezami čopiča in gostimi barvami Eva Lindström ustvarja večpomenski dialog v besedilu in sliki, v katerem se pretakajo meje med otroki, odraslimi in živalmi. Z globoko resnostjo in divjim humorjem se dotika velikih vprašanj življenja.«
»Vsakogar, ki se v zadnji polovici stoletja zanima za filmsko umetnost in kulturo, se filmskemu izrazu posveča na tak ali drugačen način ali redno hodi v Kinoteko, je zanesljivo močneje ali nežneje zadela silovita ljubezen do filma Jožeta Dolmarka.«
»Grand prix podeljujemo zgodbi z močno simbolno predstavnostjo, ki ponuja vidnost neizpovedani brutalni resnici o nasilju nad ženskami za domačim pragom. Film daje glas tistim, ki redko delijo svojo bolečino – pripadnicam starejše generacije, ki so pogumno spregovorile o svojih osebnih izkušnjah.«
»Naveličani smo ženskih likov brez vsebine, ki se znajdejo v tem položaju, ne da bi sploh bile igralke. Dovolj nam je dojemanja ženskega telesa zgolj skozi prizmo seksualizacije. Dovolj nam je moških likov, ki jih, ne da bi se o njem spraševali, uničuje lastno nasilje ...«