»Ena od temeljnih kakovosti festivala je ravno njegova butičnost, ali če hočete, odsotnost ambicije, da bi prerasel v še enega mastodonta, ki zahteva ogromne finančne vložke in infrastrukturno mašinerijo, da lahko opraviči svoj obstoj. Hkrati je neomajno zavezan poeziji kot prostoru dialoga, globokega vdiha, drznil bi si reči celo svobode, ne glede na to, kako je ta beseda vedno bolj onečedena. Predvsem pa poezije, ki je živa, nepredvidljiva, žmohtna reč, daleč od tega, da bi jo postavljali na piedestale ali v izložbe.«
»Tolnaijeva besedila zaznamujejo heterogeno, polifono prepletanje glasov, vsakdanjih pogovorov in dialogov, razmah eksperimentiranja s tehnikami pripovedovanja in avtorefleksivnost.«
»Politična satira ni samo zato, da drži ogledalo družbi, ker veste, če se en bedak pogleda v ogledalo, v ogledalu vidi bedaka in tukaj je nekako konec, zato se morajo s to politično satiro razbijati ogledala tem bedakom na glavi.«
»Mislim, da je Golobnjak prava knjiga ob pravem času, kot neke vrste opozorilo. Golob, poslušaj, zdaj si ti na oblasti in imaš odgovornost za to vladanje, da pač izpolniš obljube, ki si jih zadal.«
»Dijaki in dijakinje bodo tako imeli možnost, da človeka, ki piše poezijo, spoznajo v živo, z njim govorijo, poslušajo neposredno branje njegove ali njene poezije, jih vprašajo vse, kar jih zanima, debatirajo o klasikih, predvsem pa lahko pesnik ali pesnica v razred prinese strast do poezije, do njenega branja in pisanja.«