»Na razstavi bodo skušali preseči pogosto umetno postavljeno mejo med umetniško grafiko in grafičnim oblikovanjem pa tudi razrahljati ločnico med 'mainstream' umetnostjo in alternativno produkcijo.«
»V opusu umetnikov, ki sem jih spremljal, so me vedno najbolj pritegnili izbori njihovih aktov. Pri slikarstvu sta bila to Paul Gauguin in Egon Schiele, v fotografiji pa sem izvorno zanimanje odkril z deli Helmuta Newtona, Daida Moriyame, Chasa Raya Kriderja in Erica Krolla.«
»Pri raziskavi za diplomsko delo se mi je zdela zanimiva razdelitev intervencije na tri dele: intervencija kot dodajanje sloja podobi, kot odvzemanje podobe in spreminjanje podobe. Vsaka prinaša drugačen končni rezultat. Intervencija po mojem mnenju dodaja pomen osnovni podobi.«
»Pomemben formalni element, ki ga umetnik nevsiljivo vključi v svoje kompozicije, je pogosto tudi njegov rokopis, s katerim v obliki citatov ali aforizmov povzema naslikano oziroma z nami deli lasten miselni tok, ki ga spremlja in vodi med ustvarjalnim procesom.«
»Najbolj povedne so tiste kompozicije, na katerih je edini motiv težka, mastna, rodovitna panonska zemlja, ki omogoča preživetje. Beerova zemlja je preorana, prepojena s krvjo in znojem ljudi, ki so jo obdelovali, slikarjeva poteza je težka kot blato, barva se spreminja v nemirno ilovnato snov, ki jo spretno ukroti slikar.«
»Umetniško delo lahko postane klop za sedenje, na katero umetnica umesti kalupe različnih rekvizitov, s katerimi aludira na možne pristope k aktivaciji in gledalca povabi k interakciji.«
»Ker je Egon Schiele tretjino svojega precej prekratkega življenja preživel v Tullnu in dve tretjini svojega življenja v Spodnji Avstriji, v sodelovanju z mestom Tulln in spodnjeavstrijskim državnim arhivom pozivamo lokalno prebivalstvo v Tullnu in Klosterneuburgu, da nam posreduje zgodbe in prinese dokumente, ki so se ohranili v njihovih družinah iz obdobja Egona Schieleja.«
»Tadej Pogačar se je v zgodnjih delih lotil dominantnih skupkov pravil za urejanje družbenih razmerij, stanj ali dejanj tako, da jih je ludistično, norčavo in absurdno preobrnil.«
»Kot take so pomemben vpogled ne le v prva umetnikova kreativna početja, temveč tudi v večkrat spregledano kreativno okolje tedanje mladine.«
»Stalna razstava je višek muzejskega dela, je največ, kar lahko kustos naredi v svoji karieri. Za vse nas je bila to velika priložnost, čast in hkrati velika odgovornost.«
»S preobrazbo vsakega poškodovanega dela v vrsto predmetov nas Cherri opomni, da po izkustvu nasilja nikoli nismo zares enaki.«