»Kritična podoba sodobnega urbanega življenja v režiji Gregorja Tozona v spretnem slogu kratkih stavkov predstavi čustveno stanje mladega zakonskega para, ki se ové svoje odtujenosti in skuša najti rešilno skupno točko.«
»Znanstvenik, ki ga igra Guy Clemens, čigar nezemeljsko obnašanje je izraz zastrupljenega privilegija, in vsi drugi, ki krožijo okoli njega, se razkrijejo kot tragikomični egocentriki, ki so slepi za vse, kar se dogaja okoli njih.«
»Saksofonist ... prižge ogenj s starozavezno vnemo, ki jo Charles Gayle kaže na svojih najboljših trio ploščah. Bolj kot improvizacijo ali free jazz slišite übergospel: prekipevajoč od verskega prepričanja in mučne dinamike, z rjovečimi udarci v nizkem registru, razcepljenimi toni in barvo, ki je skoraj raztrgana na koščke.«
»Ponuditi tečaje italijanščine, tečaje družbene vzgoje, česar pa aktualna občinska uprava ne dela. Kar 45 odstotkov mladih do 15. leta je tujcev. Čez deset let bodo predstavljali večino. Potrebujemo resno politiko.«
»Največja težava pri tem, da so uporabili Hugha Granta, je to, da so mu - kolikor lahko razberem - s pomočjo posebnih učinkov dali telesne lastnosti osebe z dvarfizmom, kot so daljše roke in manjše dlani.«
»Fotograf je film sprave; lika ne iščeta le sorodne duše, najti skušata tudi ravnotežje med tradicijo in modernostjo, med družino in lastnimi željami, med podobo in resničnostjo. Morda zgodba res zveni predvidljivo, a Batra se izogne žanrskim klišejem, banalnim šalam in razkazovanju čustev ter namesto tega ustvari razmišljujoč film, osredinjen na notranja življenja protagonistov.«
»Osrednji del filma so morda res vojni dogodki, videni skozi prizmo udeležencev in opazovalcev, toda Virc daje hkrati vedeti, da se je v tistem obdobju dogajalo tudi vsakdanje življenje, iz katerega nastanejo 'male zgodovine', pa čeprav v senci 'velike zgodovine'.«
»Zdi se, da je predvsem to tisto, kar trajno vzdržuje posebni 'goreči hlad', tisto hladno in obenem krčevito napeto lepoto, s katero Gamoneda v vsebinskem in estetskem smislu 'premika obzorja'.«